Teitgutt Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Det seiast at det blir reunion med eit ekstremt ukjent bergensband til helga. Dette blir spanande. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Helvete. Jeg sitter og forbereder meg til neste eksamen, i økonomisystemer og -styring, som kanskje er det mest krevende kurset jeg har hatt. Jeg har jobbet meg gjennm tre gamle eksamener og ingen oppgaver er blitt helt riktige. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Høres... vanskelig ut. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Er rema stengt idag? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 trur det ja. har nettopp bestillt flybilletter til sør-korea wiiiiii 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Noen her tips til festmat, altså noe snacks til fester (drikke, musikk, full). Noe litt mer mettende enn chips men mindre styr enn nachos. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Noen her tips til festmat, altså noe snacks til fester (drikke, musikk, full). Noe litt mer mettende enn chips men mindre styr enn nachos.Som du skal fikse hjemme? Grille noe er jo digg. Ellers er det bare å bestille pizza/burger/kebab Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Nja grilling blir ikke aktuelt. Bestille pizza, vel hvis jeg skal holde noe vil ikke jeg stå for all mat. Kommer det 10 stykk blir det mye penger for meg, verten, å betale for pizza/kebab/burger. Hadde det derimot vært bursdag kunne jeg det, men når det bare er fest. Selger de ikke noen sånne små fryste mini "pizzaer" som man kan hive i ovnen? Størrelse som en hvetebolle. Mener å ha hatt det selv i hus men husker ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Det kan tydeligvis lønne seg å kjøre Windirstat av og til. Oppdaget akkurat at et spill jeg har prøvd å avinstallere tydeligvis ikke var avinstallert ordentlig likevel og tok opp 28GB på SSDen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 I dag var jeg innom en RIMI butikk litt lenger borte. Den er fremdeles RIMI og ikke Bunnpris. Det går altså an? Trodde RIMI var en saga blott jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 rimien borti her er også fortsatt rimi. er ikke gjort på en dag vel. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) rimien borti her er også fortsatt rimi. er ikke gjort på en dag vel. Åja, så det er bare en kø-prosess. Dumt, for RIMI er eneste butikk som selger mitt favoritt øll. Ingen andre har det ikke Bunnpris heller. Men fikk det altså i dag på den som forsatt er RIMI. Noe så rart, tror faktisk jeg får dra bort igjen i morra og bunkre siste rest de har før det forsvinner. Ps. Ikke Kompils jeg mener. Det er en Hansa variant. Endret 15. mai 2015 av Delvis Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Høres... vanskelig ut. Lykke til Takk skal du ha. Det har heldigvis begynt å løsne nå, men det blir nok ikke full pott på eksamen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Åja, så det er bare en kø-prosess. Dumt, for RIMI er eneste butikk som selger mitt favoritt øll. Ingen andre har det ikke Bunnpris heller. Men fikk det altså i dag på den som forsatt er RIMI. Noe så rart, tror faktisk jeg får dra bort igjen i morra og bunkre siste rest de har før det forsvinner. Ps. Ikke Kompils jeg mener. Det er en Hansa variant. Hvilken Hansavariant er det som kun Rimi har? Det høres veldig weird ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Sikkert ikke alle butikker som har Hansa Bayer eller Hvete. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Det er Hansa, men ingen av de dere nevner. Grønn boks, har sett alle andre steder. Kun RIMI som har den ser det ut som. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Vanlig pils? Det er ganske rart. Da bor du vel ikke veldig sentralt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Nei 365. Har de det i andre butikker da? Ikke som jeg så. Var innom Rema, Bunnpris Coop extra, Meny og Kiwi. Ingen hadde 365, kun RIMI.Vel favoritt og favoritt men liker det litt svakere passe stort sett. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 I går fikk jeg skriftelig bekreftelse på at space Star'en min kan gå 130 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg