Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her tips til festmat, altså noe snacks til fester (drikke, musikk, full). Noe litt mer mettende enn chips men mindre styr enn nachos.

Som du skal fikse hjemme? Grille noe er jo digg. Ellers er det bare å bestille pizza/burger/kebab :)
Lenke til kommentar

Nja grilling blir ikke aktuelt. Bestille pizza, vel hvis jeg skal holde noe vil ikke jeg stå for all mat. Kommer det 10 stykk blir det mye penger for meg, verten, å betale for pizza/kebab/burger. Hadde det derimot vært bursdag kunne jeg det, men når det bare er fest.

Selger de ikke noen sånne små fryste mini "pizzaer" som man kan hive i ovnen? Størrelse som en hvetebolle. Mener å ha hatt det selv i hus men husker ikke :p

Lenke til kommentar

rimien borti her er også fortsatt rimi. er ikke gjort på en dag vel.

Åja, så det er bare en kø-prosess. Dumt, for RIMI er eneste butikk som selger mitt favoritt øll. Ingen andre har det ikke Bunnpris heller.

Men fikk det altså i dag på den som forsatt er RIMI. Noe så rart, tror faktisk jeg får dra bort igjen i morra og bunkre siste rest de har før det forsvinner.

Ps. Ikke Kompils jeg mener. Det er en Hansa variant.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Åja, så det er bare en kø-prosess. Dumt, for RIMI er eneste butikk som selger mitt favoritt øll. Ingen andre har det ikke Bunnpris heller.

Men fikk det altså i dag på den som forsatt er RIMI. Noe så rart, tror faktisk jeg får dra bort igjen i morra og bunkre siste rest de har før det forsvinner.

Ps. Ikke Kompils jeg mener. Det er en Hansa variant.

Hvilken Hansavariant er det som kun Rimi har? Det høres veldig weird ut.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...