Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Pappa skal selge huset og jeg delte finn-annonsen på facebook. Så begynner gamle klassekamerater fra videregående å like det. Jeg må lure på om det er fordi de synes huset er fint eller fordi de synes det er bra at pappa flytter fra byen.

Folk trykker Like hvis noen sier de er syke også. Det er en litt merkelig greie.

"Jeg var i min mormors begravelse idag :("

20 Likes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kunne kanskje gjort det sånn at man kan velge om man vil poste en positiv eller negativ type status, og fikse det sånn at hvis man velger negative type, passende til dødsfall og begravelser og sånt, er det "liker ikke" istedet for "liker".

Lenke til kommentar

Pappa skal selge huset og jeg delte finn-annonsen på facebook. Så begynner gamle klassekamerater fra videregående å like det. Jeg må lure på om det er fordi de synes huset er fint eller fordi de synes det er bra at pappa flytter fra byen.

Folk trykker Like hvis noen sier de er syke også. Det er en litt merkelig greie.

"Jeg var i min mormors begravelse idag :("

20 Likes

Jeg har kommet frem til at det er en måte å sympatisere på. Gjør det ikke selv på negative poster, men det kan virke som at mange bruker "like" istedenfor (eller i tillegg til noen ganger) å kommentere ting som "ååh, stakkar". Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det ver en diskusjon om det for en tid siden. D ble det sagt at det finnes en motsatt negativ knapp, men den er deaktivert. Det ble forklart hvorfor også, men det husker jeg ikke hva det var.

Sikkert at det bare vil skape negativitet noe det vil, folk hadde blitt sure og negativ når dem skriver kommentarer og så får den plutselig masse dislikes. Jeg håper dem aldri aktiverer det da det ikke vil komme noe godt ut av det...

Jeg spurte om dette en gang med så derfor jeg vet dette :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Schreiber ville fått nervesammenbrudd i minianmeldelse-film tråden.

Facebook har ikke thumbs down fordi de vil ikke promotere negativitet, bare positivitet. Og det er jo forståelig.

Du kan jo tenke deg hvordan det ville vært for en 12 år gammel jente å poste et bilde av sin nye hårsveis og få 50 thumbs down fra folk på skolen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...