KatrinaS Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvilken* Igjen har jeg klart å forsove meg.. Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Vær glad du har en farmor. Jeg reiser over fjellet i morra for å stappe min i jorda. Jeg overbringer mine kondolanser. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Fyllesyk som satan på jobb i dag. Også er det så klart en haug med serverproblemet. ARRGH! Hvem film er den beste hans da? Har tenkt at jeg skulle sett Ran men kom aldri så langt. Ran er min favoritt. Kjør på! Endret 11. mai 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvem film er den beste hans da? Har tenkt at jeg skulle sett Ran men kom aldri så langt.Det heter ikke "hvem" men "hvilken".Det er allerede påpekt :-) Lei ustabilt vær, nå er det på tide med sol noen dager i strekk. Ikke gøy å bygge veranda i ustabilt vær. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Grått og trist i tigerstaden. Blåser iskaldt. Kjenner at sommeren kan komme straks nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 32°C Feels like 39 67% Humidity Litt for varmt, egentlig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 10 grader Føles som 6 grader Luftfuktighet 74% Ikke klag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Vær glad du har en farmor. Jeg reiser over fjellet i morra for å stappe min i jorda.Er svært glad og takknemlig for at jeg fortsatt har henne, selv om jeg føler meg langt fra skikket til å passe henne når hu er så syk som hu er. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Post(er) som påpeker skrivefeil hos andre er i strid med reglene for forumet og er flyttet inn i det sorte hullet. Hvis dere ser slikt og ønsker å påpeke dette ta det heller på PM eller tilsvarende. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Vil ikke det tilsi store deler av postene her inne? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Er han Øyvind Fjeldheim en "sånn"? Bare lurte litt siden det sto han og en annen er flyttet sammen i usa. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 En sånn derre homo? Sånn som de har i byan der sørpå, veit du Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Sørpå? Nei, er det homoer du er ute etter er det nok nordnorge du skal slå til på Endret 11. mai 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Det bor langt flere sør i landet enn her i nord, så logisk sett er det vel større sjanse for å finne homofile sørpå. Eller hvem som helst for den saks skyld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Fett å sovne rundt midnatt, for så å våkne to, være sulten og ikke få sove igjen, og bruke de neste timene på å fortelle farmor at jeg ikke vil ha noe spesielt for å passe på henne og følge henne til toalettet hvert tredje minutt (teorien min er at hun glemmer at hun har vært der). Endelig sovna hu igjen, så da er håpet mitt at også jeg skal få sove. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Pappa skal selge huset og jeg delte finn-annonsen på facebook. Så begynner gamle klassekamerater fra videregående å like det. Jeg må lure på om det er fordi de synes huset er fint eller fordi de synes det er bra at pappa flytter fra byen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 6. Butikkpersonalet - Dette var et digert kultursjokk for meg! sier amerikaneren. For det første: Personalet i kassa sier ikke stort («De er ikke frekke, det er bare kulturen»). Og de sitter («Norge er mye mer opptatt av god helse»). Amerikanske kasser skal visstnok være fulle av småprat, men i Norge blir han bare spurt om han vil ha poser («For de er ikke gratis»). (syns ikke personalet på CVS var så snakkesalig....men det trenger de ikke være heller bare de er service-innstillt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg