Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyllesyk som satan på jobb i dag. Også er det så klart en haug med serverproblemet. ARRGH!

Hvem film er den beste hans da? Har tenkt at jeg skulle sett Ran men kom aldri så langt.

Ran er min favoritt. Kjør på!

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hvem film er den beste hans da? Har tenkt at jeg skulle sett Ran men kom aldri så langt.

Det heter ikke "hvem" men "hvilken".
Det er allerede påpekt :-)

Lei ustabilt vær, nå er det på tide med sol noen dager i strekk. Ikke gøy å bygge veranda i ustabilt vær.

Lenke til kommentar

Post(er) som påpeker skrivefeil hos andre er i strid med reglene for forumet og er flyttet inn i det sorte hullet. Hvis dere ser slikt og ønsker å påpeke dette ta det heller på PM eller tilsvarende. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Fett å sovne rundt midnatt, for så å våkne to, være sulten og ikke få sove igjen, og bruke de neste timene på å fortelle farmor at jeg ikke vil ha noe spesielt for å passe på henne og følge henne til toalettet hvert tredje minutt (teorien min er at hun glemmer at hun har vært der). Endelig sovna hu igjen, så da er håpet mitt at også jeg skal få sove.

Lenke til kommentar

Pappa skal selge huset og jeg delte finn-annonsen på facebook. Så begynner gamle klassekamerater fra videregående å like det. Jeg må lure på om det er fordi de synes huset er fint eller fordi de synes det er bra at pappa flytter fra byen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

6. Butikkpersonalet

- Dette var et digert kultursjokk for meg! sier amerikaneren.

For det første: Personalet i kassa sier ikke stort («De er ikke frekke, det er bare kulturen»). Og de sitter («Norge er mye mer opptatt av god helse»). Amerikanske kasser skal visstnok være fulle av småprat, men i Norge blir han bare spurt om han vil ha poser («For de er ikke gratis»).

(syns ikke personalet på CVS var så snakkesalig....men det trenger de ikke være heller bare de er service-innstillt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...