N-4K0 Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Niks, det er ikke vanskelig i det hele tatt, men det er greit å gjøre det sammen med noen som kan vise deg det. Jeg er ingen ekspert selv, men vi skifter hjul på 5-10 biler hver høst og vår der jeg jobber, arbeidsbiler og private, så jeg har fått en del trening i det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Det er jo ikke ressurssløs, fordi det er kanskje 30 symboler i lenka, i stedet for 3000 om man skulle pastet hele teksten. Må være forsiktig å ikke bruke opp plassen på internett. Spekk-takulært argument. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Heisann Smurf! Og L4r5, titten tott. Håper alt står bra til med dere og det dere holder kjært. Dere er som nybakt loff i en verden hvor tre dager gammel kneip er normen. Samme avatarer, til og med! Interessant, det der. Snakker sammen som om vi kjenner hverandre kjempebra, men det er vel egentlig bare en veldig dyp, overfladisk kjennskap? Jeg har aldri møtt noen av dere. Jeg har møtt Eplefe en gang jeg var i Bergen, også mrbjoern. Wheelman tror jeg kjørte meg hjem fra byen en gang, men jeg introduserte meg aldri som binko. Heh, det demrer for meg hvor avhengighetsskapende det er å snakke om ingenting... EDIT: For øvrig håper jeg det står bra til med dere jeg ikke kjenner også. Dere kan óg få være loff. Endret 9. mai 2015 av BiNko Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 BiNko, det går en fin linje mellom dyp, overfladisk kjennskap og vennskap. Ikke alltid så lett å skille mellom dem, men ofte leder det ene til det andre ganske lett. Har opplevd det en del ganger. Dog, slike vennskap varer ikke alltid like lenge som når man blir kjent med en person IRL, ofte på grunn av avstand. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Spekk-takulært argument. Ja, jeg er for dum for dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Heisann Smurf! Og L4r5, titten tott. Håper alt står bra til med dere og det dere holder kjært.Går stadig bedre og bedre faktisk- Dere er som nybakt loff i en verden hvor tre dager gammel kneip er normen.Takk, tror jeg. Samme avatarer, til og med! Selvsagt. Man har da en identitet. Interessant, det der. Snakker sammen som om vi kjenner hverandre kjempebra, men det er vel egentlig bare en veldig dyp, overfladisk kjennskap?Det er noe befriende med å snakke og dele ting med folk man slipper å se hver dag for å være ærlig. Endret 9. mai 2015 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Skal på fest til en kompis som fyller 19 år i kveld, er det vanlig å kjøpe en form for gave da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Dragon dildo! Endret 9. mai 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Takk for forslaget, men lite aktuelt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Skal på fest til en kompis som fyller 19 år i kveld, er det vanlig å kjøpe en form for gave da? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Polet er jo stengt :/ Må forøvrig kunne kjøpes av en på 18 Endret 9. mai 2015 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Skal jeg: 1) se på en stream jeg av og til følger med på? 2) sette på en god film (i så fall hvilken)? 3) spille Fallout 3? 4: spille Kerbal Space Program? 5: spille Civilization 5? 6: fap? Begrunn svaret. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Har du ingen alternativer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 7: [insert suggestion here] Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 2) sette på en god film (i så fall hvilken)?Rashomon. Fordi jeg anbefalte det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Kall meg gjerne en pleb, men jeg har aldri forstått fascinasjonen med Kurosawa. Endret 9. mai 2015 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 Uten at det gjør deg til pleb trenger man ikke forstå fascinasjonen heller. Det er en fabelaktig filmopplevelse uansett. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 2) Suicide Club og Have Dreams Will Travel. Fordi begge handler bl.a. om psykiske problemer, og fordi de har bra soundtrack. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2015 7: [insert suggestion here] Skaff deg en kraftig elsykkel og fjern fartsplomberingen. Sykle sakte og la deg kjøre forbi av en bil. Så gir du på og kjører forbi bilen igjen! Enda bedre om du har et piano frempå, spiller rolig først, og "spiller for livet" når du gir gass forbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg