Datasmurf Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 Usj. Isfolket prøvde jeg meg på på ungdomsskolen, men det var virkelig ikke for meg, TV-guiden og Lindell har jeg ingen interesse av noen sinne å lese. Jeg leste Reidar Müllers "Det som ble Norge - Om fjell, is og liv gjennom 2902 millioner år", en god, geologisk innføring i Norges geologi. Gaute Heivolls "Over det kinesiske hav", om det å vokse opp i en familie med gærninger og solskinnsbarn 4 mil fra verdens ende (les: Sørlandet). Tore Renbergs "Angrep fra alle kanter", om småkriminelle og slitere i Stavanger og Sandnes. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 Holder på med Soldat i Waffen-SS. Interessant å se krigen fra et annet perspektiv enn det man vanligvis gjør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg har holdt på med Silmarillion i 2 år..gir snart opp jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 Det er så mye jeg har lyst til å lese. Men får det ikke til, klarer ikke finne tid og roen til å lese bøker lenger Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Nei, jeg må nok finne fram den komplette samlinga mi av Jack London så jeg kan få begynt å lest litt 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Jeg har fått litt dilla på Iain M. Banks i det siste, jeg. Endret 5. mai 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Problemet mitt med bøker er at jeg leser bare når jeg legger meg. Og da sovner jeg etter 3-4 sider. Jeg leste haugevis av bøker for noen år siden, da hadde jeg 45 minutter med tog hver dag til og fra jobb. Fløy gjennom pocketbøker på noen få dager. Nå er det redusert til 15 minutter så det gidder jeg ikke heller. Endret 5. mai 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Mens jeg som ikke har noe å ta meg til om dagene for tiden, sitter i godstolen med hodetelefonene og dundrer hva enn jeg føler for inn, mens jeg pløyer bok etter bok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Forrige boka jeg leste blei lest ut på tre dager. Og da gjorde jeg en del annet også. Det er bare å prioritere det å sette seg ned med den. Ta et par timer dedikert til å forsvinne inn i en annen verden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Ja, det er ganske digg. Helt til 14 timer har gått og man verken har stått opp av senga, vært på dass eller inntatt noe mat / drikke, før man så sier fuck it og sovner, og våkner meget maroder neste dag. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Mens jeg som ikke har noe å ta meg til om dagene for tiden, sitter i godstolen med hodetelefonene og dundrer hva enn jeg føler for inn, mens jeg pløyer bok etter bok.Jeg klarer ikke å lese mens jeg hører på musikk. Klarer knapt å lese uten musikk heller, for jeg faller stadig inn i mine egne tanker, og plutselig har jeg lest 2 sider uten å ha fått med ett ord. Det blir ti ganger verre med musikk på ørene. Det beste for meg hadde vel vært å lese med white noise. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Nei, jeg må også ha det helt stille når jeg skal lese. Studere med musikk har aldri funket for meg heller, da glemmer jeg alt jeg leser innen ett minutt, eller bare scanner over sidene uten å få med meg noenting. Glad jeg ikke har så mye fritid som smurf, egentlig 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Jobb hele dagen, kan kun halvveis høre på musikk da jeg må i tilegg til å håndtere arkiver og databaser må besvare henvendelser i en skranke som jeg ikke ser fra kontoret. Har heldigvis mye interesant lesestoff tilgjenlig, som gamle rapporter og bilder. EDIT: Hurra for meg forresten Kunne jeg bare fått den emoten med et litt mer nøytralt eller negativt utrykk så... Endret 5. mai 2015 av Sirslask Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Sitter forresten og baler med ei klage til Nav. Må levere den denne uka. Er oppe i 17 vedlegg nå. Og mer dokumentasjon er på vei. Skal ikke være lett å være sjuk her i landet. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Hadde vært mange arbeidsløse byråkrater om de ikke lagde systemene selv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Forrige boka jeg leste blei lest ut på tre dager. Og da gjorde jeg en del annet også. Det er bare å prioritere det å sette seg ned med den. Ta et par timer dedikert til å forsvinne inn i en annen verden. Samme her. Leste Malcolm Gladwells The Tipping Point på tre kvelder. Aldri lest en bok så fort før. Nå leser jeg Outliers. Mange år siden jeg har kost meg så mye med en forfatter. Endret 5. mai 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Sitter forresten og baler med ei klage til Nav. Må levere den denne uka. Er oppe i 17 vedlegg nå. Og mer dokumentasjon er på vei. Skal ikke være lett å være sjuk her i landet. Er så glad for at de problemene jeg har med NAV ikke dreier seg om sykepenger eller arbeidsledighetstønad.. Makan til råttent system skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Forresten. .. er det noe spesielt som skjer i Bergen i dag? Kryr av væpna snut. Utenfor Radisson på Bryggen står de og holder vakt ved inngangen. Står både uniformerte biler og svarte BMWer med blålys på taket der også. Pluss MC-snut som virrer frem og tilbake. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2015 Gadd ikke springe ut av bussen. Er hjemme igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg