Emancipate Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 er det ikke 17. mai man pleier det da?1. mai er arbeidernes dag da man kjemper for arbeiderrettigheter. Man går i tog med plakater. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Evt ligger og sover til 12:30 og spiller Diablo 3. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Evt ligger og sover til 12:30 og spiller Diablo 3. Kunne gått i tog og fått middag "spandert" av LO. Spilte MTG med kompiser i stedet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Trenger ikke spandert middag. Jeg har jo fast jobb. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Gud, som jeg har lyst til å flytte. Begynner å bli lei av en leilighet med masse småfeil og en huseier som omtrent ser rett inn om han er på terrassen sin. Når jeg i tillegg ikke kan skru inn en eneste skrue i veggen så begynner det egentlig å bli nok. Da vi tok leiligheten tenkte vi at vi kunne sikkert finne noe bedre etterhvert. Det er over halvannet år siden. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Sånn løste jeg skrueproblemet. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Ikke bare arbeidernes dag, det er vel like mye sosialistene. Det er jo en grunn til at de sang "Sosialistenes marsj" frem til 1914, da de begynte å synge "Internasjonalen" i stedet. For øvrig var 1. mars en fin dag å kjøre til Åre på. Overnatte på hotell og spise god middag, og bruke ettermiddagen og kvelden på å bade, sitte i sauna, spille 8-ball, 9-ball og bordtennis. Og så legge seg tidlig, våkne tidlig, stå opp og sitte i stua og lese i noen timer mens man venter på at resten av følget skulle stå opp, og så gå ned og spise en massiv frokost, for så å dra på harryhandel og reise tilbake til trønderland. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Gud, som jeg har lyst til å flytte. Begynner å bli lei av en leilighet med masse småfeil og en huseier som omtrent ser rett inn om han er på terrassen sin. Når jeg i tillegg ikke kan skru inn en eneste skrue i veggen så begynner det egentlig å bli nok. Da vi tok leiligheten tenkte vi at vi kunne sikkert finne noe bedre etterhvert. Det er over halvannet år siden. Jeg ville definitivt sett meg om etter et annet sted å bo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 IKKE kjøp fra iyouwebuy.com......kompisen bestilte 2 walkie talkies , bare 1 ble sendt og null respons per epost. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Aldri hørt om nettstedet før nå. Genialt å sitte med EN walkie talkie. Endret 3. mai 2015 av Bytex Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Det er åpenbart meningen at han skal ta kontakt med den walkie talkien han har. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Leste tre bøker i helga. Føler meg full av liv og glede, mer enn på lenge. Nesten ikke spilt noe heller, noe som føles enda bedre. Når alt PC-en blir brukt til er musikk og litt chatting, mens jeg sitter i godstolen og leser, da er det godt å leve. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Trenger ikke spandert middag. Jeg har jo fast jobb. De aller fleste i Norge trenger vel strengt tatt ikke det, da. Er vel mest fordi noen har den persepsjonen at gratis er godt. Endret 4. mai 2015 av Diabólico Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 wow so scholar Wow, så gretten og miserabel. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Leste tre bøker i helga. Føler meg full av liv og glede, mer enn på lenge. Nesten ikke spilt noe heller, noe som føles enda bedre. Når alt PC-en blir brukt til er musikk og litt chatting, mens jeg sitter i godstolen og leser, da er det godt å leve. Hvilke bøker? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg gjetter på tvguiden, Unni Lindell og Proust. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg