Delvis Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Oj det er 1 Mai på Fredag. Da er vel butikker og sånt stengt likt som på Helligdager? Øll må vel da kjøpes i morgen. Greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 skal jeg farge håret sukkerspinnrosa???? tenker at omj eg noen gang skal gjøre det bør det være nå, og ikke når jeg er 40?? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Oj det er 1 Mai på Fredag. Da er vel butikker og sånt stengt likt som på Helligdager? Øll må vel da kjøpes i morgen. Greit. Takk for påminnelsen. Det hadde jeg glemt. Lillebroren min skal ta toget i 9 timer på fredag og besøke meg for første gang på 3 år. Det hadde vært kjipt å ikke ha mat når han kommer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) skal jeg farge håret sukkerspinnrosa???? tenker at omj eg noen gang skal gjøre det bør det være nå, og ikke når jeg er 40?? Gå heller for sjokkrosa. Jeg har fortsatt noe hårfarge til overs, er bare å komme oppover og hente. e: Da jeg studerte på HiNT, hadde vi ikke obligatorisk oppmøte på annet enn eksamener og slike viktige ting, men likevel var det stort sett brukbart oppmøte, og folk bråkte ikke noe særlig - verken på labene, auditoriene eller de andre rommene. Ikke engang i kantinen eller ute. Folk var stort sett ganske chille utenfor timen, og konsentrerte / sløvede under forelesningene og når vi jobba. Selv ikke da vi satt på svindyre maskiner - som kunne rendre 3D-animasjoner i real time - og spilte UT, CS eller Minecraft, var det noe særlig med bråk. Var i bunn og grunn ganske greit, selv om utdanningen min ikke akkurat har hjulpet meg videre i livet. Endret 30. april 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 skal jeg farge håret sukkerspinnrosa???? tenker at omj eg noen gang skal gjøre det bør det være nå, og ikke når jeg er 40?? Do it now. Du har rett i at det ikke ser bra ut når du er 40. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) e: Da jeg studerte på HiNT, hadde vi ikke obligatorisk oppmøte på annet enn eksamener og slike viktige ting, men likevel var det stort sett brukbart oppmøte, og folk bråkte ikke noe særlig - verken på labene, auditoriene eller de andre rommene. Ikke engang i kantinen eller ute. Folk var stort sett ganske chille utenfor timen, og konsentrerte / sløvede under forelesningene og når vi jobba. Sånn er det her også. Det er litt dårlig oppmøte på forelesninger før klokka 12 og dårligere før klokka 10, men det henger nok sammen med at forelesningene i obligatoriske kurs filmes, slik at folk kan se dem hjemmefra når de orker å stå opp. Endret 30. april 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 nei vil ha sukkerspinnrosa sjokkrosa ser så emo ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 knskje litt mer rosa enn det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Særlig sjokkrosa med rett bekledning og tilbehør. Ser ut som om man har mentale problemer av noe slag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 ja jeg vil bare ha sånn søt lys rosa, men det er litt stress med ettervekst Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 "Alle" har jo sukkerspinnrosa, det var derfor jeg foreslo sjokkrosa, men det stemmer vel at det ser litt emo ut, så da foreslår jeg at du går for turkis i stedet. Skaffer deg noen skikkelige cyberdreads Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Og goggles. Back to the 90s. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Sjokkrosa slår lyserosa hver eneste gang. Lyserosa ser bare ut som det nesten er vaska ut. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Men ikke ALLE har lyst å se ut som en henge-på-Oslo S/Outland emo. Endret 30. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Ser de sånn ut? Ser aldri noen slike når jeg først er i Oslo og vandrer rundt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Finn Outland, så ser du mange av dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Heller ei som ser ut som hu henger på Outland (var det negativt ment forresten?) enn ei brunkrem-berte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Nei, nå er dere helt på jordet, altså. Valg av klesstil og hårfrisering sier alt om deg som menneske. Bare se på Kong Harald V. Har sett ham med stripete genser. Definitivt en skapemo det der, ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Heller ei som ser ut som hu henger på Outland (var det negativt ment forresten?) enn ei brunkrem-berte. For min del er det litt pubertalt, men voksne jenter som gjør det skikkelig er jeg fan av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg