Bytex Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Nei kom igjen. Bruk 2 sider til på å diskutere det. Skjer ingenting her uansett. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Er det ikke et ordtrykk som sier at man kan "koke suppe på spiker"? Ikke ulikt hva som gjøres her. Lange innlegg basert på ingenting. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Nei kom igjen. Bruk 2 sider til på å diskutere det. Skjer ingenting her uansett.For ordens skyld, jeg plusset ikke dette innlegget. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 skjer ikke så mye annet her så why not;DDDDDDDDMPPpPPP Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Nei i dag har jeg vært og hjulpet faren min med å lage til vasken på hans nye vaskerom. Føles utrolig godt å vite at jeg har fått hjulpet han og samtidlig fått slitt meg litt ut Har alle dere andre her hatt en god dag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Startet dagen med en tur til treningsrommet, før jeg spankulerte inn på mitt kontor. Halv elleve kappganget jeg meg ned til kantinen for en lettere matbit. Vegetarpizza var på menyen i dag, så jeg slang på litt ekstra ost og salami for å få litt skikkelig mat. Når jeg kom opp på kontoret igjen, tok jeg laptoppen fatt og satte meg ute på verandaen i sola og jobbet der. Stakk inn igjen etter noen timer, diskuterte litt, og dro hjem. Vil si det har vært en god dag ja. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Det høres litt ut som min dag, bortsett fra at jeg ikke spiste pizza. Jeg våknet sent, gikk til treningssenteret og benket 90 kg 20 ganger, handlet på Rema og gikk så til kontoret/soverommet mitt og jobbet med skolen. Og her sitter jeg kanskje og jobber et par timer til. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 overtid til 22:30, kjørt hjem, tenker nå å legge meg, gn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Russebuss og veiarbeid rett utenfor siden kl 22. Bare å gi opp søvnen. Går nok greit utover tentamen i morgen. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Russebuss og veiarbeid rett utenfor siden kl 22. Bare å gi opp søvnen. Går nok greit utover tentamen i morgen. Da blir det Rema på deg da? Hehe, neida bare litt svart humor. Ikke noe personlig. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Sitter å nyter en Slåtteøl aleine på fredags kveld. Noe liv her? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 Lite liv her. Forsåvidt lite liv hos meg og. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 http://www.dagbladet.no/2015/04/24/kultur/google_maps/android/apple/go_for_a_walk/38856908/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Fantastisk. JEg sto opp for en halvtime sida og nå har jeg allerede mista oversikta over hvor mange ganger jeg har måttet springe på dass mens jeg holder meg for magen. Yay. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Fantastisk. JEg sto opp for en halvtime sida og nå har jeg allerede mista oversikta over hvor mange ganger jeg har måttet springe på dass mens jeg holder meg for magen. Yay. Spiste du xxxxxxxxxxxxxxxx spicy #9 i går fra mathopen du og? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Fantastisk. JEg sto opp for en halvtime sida og nå har jeg allerede mista oversikta over hvor mange ganger jeg har måttet springe på dass mens jeg holder meg for magen. Yay. Doktor anbefaler rødvin mot magevondt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 I dag fikk jeg endelig arbeidsavtalen min i posten. Under "Lønn" står det at 500 kr utgjør frokost og lunsj. Jeg trenger ikke mer enn to måltider om dagen. Jeg gleder meg til å vise dem hvor uheldig det punktet er for dem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Hvorfor si ifra? La det være, er jo gratis penger. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 Jeg skal ikke si ifra. Jeg skal bare spise for 500 kroner og vel så det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. april 2015 Rapporter Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Så mye oppstyr ang. disse svenske politifolkene som la to karer i bakken? De blir jo hyllet som helter der borte, akkurat som om det er noe stort at fire politifolk legger to menn i bakken når de slåss. Er ikke akkurat det... politiet gjør? Er sikkert en rase-/politisk ting, amerikanerne elsker jo å hause opp hvite politimenn vs svarte menn.... Endret 25. april 2015 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg