Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Vel har bestilt en ting fra Kina på ebay, men ting fra ebay pleier å komme rett i postkassen.. Skal hente å se hva det er. Kanskje noe fra dealextreme som jeg bestilte for et år siden..

Har du bestilt noe og ikke fått det etter et år? Da må jo det du bestilte ha blitt sendt i retur for lenge siden, har du kontakta dem?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noen som så TV 2 nyhetene nettopp? Det er selvfølgelig tragisk det som har skjedd nede i Middelhavet, men når reportere begynner å gråte på direkte-tv så blir det så kleint at det blir ubehagelig å se på. :p

Dette skjedde selvfølgelig når jeg var ute og sykla /:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har faktisk solt meg i bikini idag og fått farge!!!!!!!!

Jeg leste "solgt".

Fornærmende nok i seg selv, men det verste er egentlig at du fikk 7 plusser :confused:  :confused:  :confused:

• Liker 3
Lenke til kommentar

hahah

kan forsikre dere en gang for alle om at jeg ikke har solgt meg, men solt meg

Bare for orden skyld: Tvilte aldri på det, mente ikke det altså. Kan forsikre at jeg ikke gav en av de 7 plussene der heller. Har ofte gitt plusser til Therrawyn men ikke der hehe. Vanligvis ville jeg ikke trodd på noen som sa de faktisk lest feil heller der, men at det var bare noe de sa for lage et morsomt poeng. Men siden det er hun skal jeg tro det. Hun er ikke typen som bløffer om sånt.  :)

Det jeg var usikker på å mene noe om, var hvor nøvendig/unøvendig og/eller lumpent(?) det kan anses å være, og opplyse om det når/selv om det ble lest feil? Om det ligger et element av; "bare til pass for Pessimistisk" liksom, eller andre årsaker for å gjøre det. Og hvorvidt man skal se det helt greit eller ikke, at det eventuelt bare var som en spøk å regne. (I etterkant av din kommentar vel å merke). Ikke så helt lett med andre ord, så det var grunnen til at jeg så det som best å kanskje bare ti still. På den annen side er det kanskje litt lame det også

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

hahah

kan forsikre dere en gang for alle om at jeg ikke har solgt meg, men solt meg

Bare for orden skyld: Tvilte aldri på det, mente ikke det altså. Kan forsikre at jeg ikke gav en av de 7 plussene der heller. Har ofte gitt plusser til Therrawyn men ikke der hehe. Vanligvis ville jeg ikke trodd på noen som sa de faktisk lest feil heller der, men at det var bare noe de sa for lage et morsomt poeng. Men siden det er hun skal jeg tro det. Hun er ikke typen som bløffer om sånt.  :)

Det jeg var usikker på å mene noe om, var hvor nøvendig/unøvendig og/eller lumpent(?) det kan anses å være, og opplyse om det når/selv om det ble lest feil? Om det ligger et element av; "bare til pass for Pessimistisk" liksom, eller andre årsaker for å gjøre det. Og hvorvidt man skal se det helt greit eller ikke, at det eventuelt bare var som en spøk å regne. (I etterkant av din kommentar vel å merke). Ikke så helt lett med andre ord, så det var grunnen til at jeg så det som best å kanskje bare ti still. På den annen side er det kanskje litt lame det også

Haha jeg tåler en spøk/misforståelse da så det var ikke sånn fornærmende-fornærmende 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...