neeeeii Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Fikk idag en hentemeldig fra posten om at en pakke har kommet til meg.. Har ikke bestilit noe heller. Sto to og ikke til så må vel være fra utlandet... Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 I høst en gang fikk jeg en pakke fra Hong Kong. Skjønte ikke en dritt, men nevnte det tilfeldigvis til søstra mi og fant ut at det var noe hun hadde bestilt. Hun bestiller av og til i mitt navn siden hun er hjemmefra og går på universitet. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Vel har bestilt en ting fra Kina på ebay, men ting fra ebay pleier å komme rett i postkassen.. Skal hente å se hva det er. Kanskje noe fra dealextreme som jeg bestilte for et år siden.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Mye rart lyder man hører i nabolaget når man sitter utenfor med kaffekoppen. Hørte en av nabokonene som kranglet med en snekker om ei dør han skulle fikse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Vel har bestilt en ting fra Kina på ebay, men ting fra ebay pleier å komme rett i postkassen.. Skal hente å se hva det er. Kanskje noe fra dealextreme som jeg bestilte for et år siden.. Har du bestilt noe og ikke fått det etter et år? Da må jo det du bestilte ha blitt sendt i retur for lenge siden, har du kontakta dem? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Woo! Ny RAM! Og denne gangen fungerer begge brikkene. Jeg kan spille samtidig som jeg har Firefox oppe og glor på filmer igjen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Sup dudes, noe action? Endret 22. april 2015 av Sirslask Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Noen som så TV 2 nyhetene nettopp? Det er selvfølgelig tragisk det som har skjedd nede i Middelhavet, men når reportere begynner å gråte på direkte-tv så blir det så kleint at det blir ubehagelig å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Jeg ser det på tv.no nå og må si jeg blir litt pinlig berørt, men samtidig er det litt fint å se at de bryr seg Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Mye rart mennesker gjør, som en del av det sosiale samspillet. Kan virke som "taktikkeri" iblant, men er nok bare at man lar seg rive med. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 idk med dere, men jeg lar meg ikke helt følelsesmessig berøre av ting som er "så fjernt" 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Sup dudes, noe action? Ikke her inne, pus. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Noen som så TV 2 nyhetene nettopp? Det er selvfølgelig tragisk det som har skjedd nede i Middelhavet, men når reportere begynner å gråte på direkte-tv så blir det så kleint at det blir ubehagelig å se på. Dette skjedde selvfølgelig når jeg var ute og sykla /: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Jeg har faktisk solt meg i bikini idag og fått farge!!!!!!!!Jeg leste "solgt". Fornærmende nok i seg selv, men det verste er egentlig at du fikk 7 plusser 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Det var ikke ment fornærmende, men jeg leste faktisk "solgt", så måtte lese gjennom det to ganger før jeg så hva det faktisk stod. Honest mistake. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Det der ble jeg veldig usikker på hva jeg skal mene om. Tror helst det er best å ikke si noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 hahah kan forsikre dere en gang for alle om at jeg ikke har solgt meg, men solt meg 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 (endret) hahah kan forsikre dere en gang for alle om at jeg ikke har solgt meg, men solt meg Bare for orden skyld: Tvilte aldri på det, mente ikke det altså. Kan forsikre at jeg ikke gav en av de 7 plussene der heller. Har ofte gitt plusser til Therrawyn men ikke der hehe. Vanligvis ville jeg ikke trodd på noen som sa de faktisk lest feil heller der, men at det var bare noe de sa for lage et morsomt poeng. Men siden det er hun skal jeg tro det. Hun er ikke typen som bløffer om sånt. Det jeg var usikker på å mene noe om, var hvor nøvendig/unøvendig og/eller lumpent(?) det kan anses å være, og opplyse om det når/selv om det ble lest feil? Om det ligger et element av; "bare til pass for Pessimistisk" liksom, eller andre årsaker for å gjøre det. Og hvorvidt man skal se det helt greit eller ikke, at det eventuelt bare var som en spøk å regne. (I etterkant av din kommentar vel å merke). Ikke så helt lett med andre ord, så det var grunnen til at jeg så det som best å kanskje bare ti still. På den annen side er det kanskje litt lame det også Endret 23. april 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 hahah kan forsikre dere en gang for alle om at jeg ikke har solgt meg, men solt meg Bare for orden skyld: Tvilte aldri på det, mente ikke det altså. Kan forsikre at jeg ikke gav en av de 7 plussene der heller. Har ofte gitt plusser til Therrawyn men ikke der hehe. Vanligvis ville jeg ikke trodd på noen som sa de faktisk lest feil heller der, men at det var bare noe de sa for lage et morsomt poeng. Men siden det er hun skal jeg tro det. Hun er ikke typen som bløffer om sånt. Det jeg var usikker på å mene noe om, var hvor nøvendig/unøvendig og/eller lumpent(?) det kan anses å være, og opplyse om det når/selv om det ble lest feil? Om det ligger et element av; "bare til pass for Pessimistisk" liksom, eller andre årsaker for å gjøre det. Og hvorvidt man skal se det helt greit eller ikke, at det eventuelt bare var som en spøk å regne. (I etterkant av din kommentar vel å merke). Ikke så helt lett med andre ord, så det var grunnen til at jeg så det som best å kanskje bare ti still. På den annen side er det kanskje litt lame det også Haha jeg tåler en spøk/misforståelse da så det var ikke sånn fornærmende-fornærmende Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 overanalyse Herre jemini, det var nå bare en humoristisk feil jeg følte for å nevne. Det har ikke noe med Pessi å gjøre. Chill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg