Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Jeg husker det ikke egentlig :p De siste 10 månedene har føltes som en evighet, det er flere brukere her med jeg også ikke husker men snilt å beklage for det da :)

jeg var tåkelur.

Ser det nå, jeg syns begge navna er kule jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hva gjør dere på i helga?

Så på fotballkamp med en kollega og den nye dama hans.

Morsomt å se en person som vanligvis er et fyllesvin av rang ta seg skikkelig sammen for å vise seg fra sin beste side. :)

Ja jeg var fryktelig i min siste tid på forumet sist men nå så vil jeg bare være positiv :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Han var vel noe sånt som forumets mest slitsomme troll, som gjorde enhver tråd han dukket opp i om til et spamhelvete og personangrep.

Fortid er fortid, jeg vil ikke diskutere hva som har hendt i fortiden min på forumet, jeg vil bare tenke fremover :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Han var vel noe sånt som forumets mest slitsomme troll, som gjorde enhver tråd han dukket opp i om til et spamhelvete og personangrep.

Aaah, var det frivillig å forlate forumet i ti måneder, eller..?

Nei, jeg ble utestengt rundt 18 eller 17 juni og jeg fikk komme tilbake 1 april for en prøve måned :) Du kjenner meg kanskje bedre igjen fra den forrige avataren jeg hadde

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Men vi gir fyren en ny sjans. Ganske rart å tenke på at jeg har vært på forumet i 13 år.

Du er en snill bruker, jeg liker å lese innleggene dine :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...