KatrinaS Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Det skulle bare rundt en halvtime med snø for å sette trikken her ut av spill i Oslo i dag. Spent hvordan bussene takler denne aggressive sluddsnøen...Sitter på bussen nå, ingen forsinkelser eller problemer. Overraskende Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Snødde litt mer da bussene stoppet her om dagen da Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Var det flere som gikk ut døren og forbannet været i dag tidlig? Da jeg gikk ut så var det nesten så jeg kunne høre tunge sukk ifra folk som akkurat hadde kommet seg ut døra. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Var rimelig pissed en liten periode. Slutta å snø nå tho, håper virkerlig det holder. Det er jo april, leave me alone snow. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 hahaha tør ikke kjøpe batteri om alle som er der tenker "oioi her haster det å få nytt batteri i vibratoren" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Det er jo bare å la være og stresse når du kjøper batteriene, da. Also, sne, wtf? I går var det bart og 10 varmegrader, nå er det 5 cm sne utenfor døra. o_O Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Var det flere som gikk ut døren og forbannet været i dag tidlig? Da jeg gikk ut så var det nesten så jeg kunne høre tunge sukk ifra folk som akkurat hadde kommet seg ut døra. Ja. Snø har vi ikke hatt på 3 måneder i Bergen, men regn og vind er heller ikke behagelig. hahaha tør ikke kjøpe batteri om alle som er der tenker "oioi her haster det å få nytt batteri i vibratoren" Det er derfor man kjøper dem på Amazon og de i beste fall er godt gjemt i fysiske butikker. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Snøen har smeltet her nå.. nå er det bare grått og trist med rundt 3C. Skal bli bedre fra torsdag da, så blir det flere gåturer. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 hahaha tør ikke kjøpe batteri om alle som er der tenker "oioi her haster det å få nytt batteri i vibratoren" bare husk å poengter for butikkpersonalet at det er til vekkerklokka di Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 28 Celsius her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Var det flere som gikk ut døren og forbannet været i dag tidlig? Da jeg gikk ut så var det nesten så jeg kunne høre tunge sukk ifra folk som akkurat hadde kommet seg ut døra. Ja. Snø har vi ikke hatt på 3 måneder i Bergen, men regn og vind er heller ikke behagelig. hahaha tør ikke kjøpe batteri om alle som er der tenker "oioi her haster det å få nytt batteri i vibratoren" Det er derfor man kjøper dem på Amazon og de i beste fall er godt gjemt i fysiske butikker. Det snødde i går? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Jasså. Da gikk jeg glipp av det. Vi har i hvert fall ikke hatt liggende snø på omtrent 3 måneder. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Jasså. Da gikk jeg glipp av det. Vi har i hvert fall ikke hatt liggende snø på omtrent 3 måneder. Det lå vel snø en liten stund i starten av påska? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 eg hadde tenkt å kjøpe de på amazon, men er så drit å vente Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Jasså. Da gikk jeg glipp av det. Vi har i hvert fall ikke hatt liggende snø på omtrent 3 måneder. Det lå vel snø en liten stund i starten av påska? Jeg var borte fra 26. mars til 6. april. Så det er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Savner ikke snøen nå, men når det blir 33 grader og vindstille igjen, kommer jeg nok til å lengte til litt snødrev. Sånn er det alltid. Aldri fornøyd, alltid noe galt. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. april 2015 Rapporter Del Skrevet 17. april 2015 Ordet "streik" i media minner meg ofte om låta Streik av Bare Egil Band Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. april 2015 Rapporter Del Skrevet 17. april 2015 Your submission has been sent... Nå har jeg sendt melding om opphold mellom bachelor og master. Det føles spennende og litt rart å ha sagt fra seg studieplassen sin etter 16 strake år med skole. Nå må jeg i hvert fall finne noe nyttig å gjøre hele neste skoleår, før jeg eventuelt kommer tilbake. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2015 Rapporter Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Ikke sitt og gjør ingenting hvertfall. Det er demotiverende som helvete etter et par tre måneder. Da blir du bare en daff slapping som sover til 15 hver dag og gjør ingenting. Få deg en jobb, eller ha en plan for året. Vær aktiv. Det er lett å bli deprimert når man bare går arbeidsledig og ikke gjør noe spesiellt. Endret 17. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg