Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tenker på det å ville fremstå på en spesiell måte... ikke noe galt i det, selvsagt. :) Jeg er gretten gubbe. Kjedelig, i alle fall.

 

Jeg har aldri helt tenkt over det egentlig. Jeg går som jeg går, og stilen forandrer seg litt med åra, men noe blir f.eks tattoovering, eller stretcha ører.   Men kan ikke utale meg så veldig da jeg ikke helt regner meg som gammel gubbe da jeg fortsatt er i slutten av tennåra :p  Men tatttovering, hårfarge, piercing osv er jo tatt, men tror man ikke prøver å framstå som spesiell, man blir egentlig bare avhengig på en måte og må bare fortsette med nye tattooveringer og prøve ut nye farger og frisyrer.

 

Og sålenge man har humor så vill jeg nå si man ikke er gammel og kjedelig. Utsiden er bare litt dekorasjon, mens insiden utgjør selve personen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri helt tenkt over det egentlig. Jeg går som jeg går, og stilen forandrer seg litt med åra, men noe blir f.eks tattoovering, eller stretcha ører.   Men kan ikke utale meg så veldig da jeg ikke helt regner meg som gammel gubbe da jeg fortsatt er i slutten av tennåra :p  Men tatttovering, hårfarge, piercing osv er jo tatt, men tror man ikke prøver å framstå som spesiell, man blir egentlig bare avhengig på en måte og må bare fortsette med nye tattooveringer og prøve ut nye farger og frisyrer.

 

Og sålenge man har humor så vill jeg nå si man ikke er gammel og kjedelig. Utsiden er bare litt dekorasjon, mens insiden utgjør selve personen ;)

Ja, det er jo ikke så seriøst egentlig. :) Nei jeg er vel bare ikke glad i å skille meg ut. For det gjør man vel ofte...

Lenke til kommentar

Dette minte meg om et merkelig syn jeg så på Asker stasjon en gang. En fyr hadde sæggebuksene så lavt at HELE boxern vistes, og han hadde faktisk buksa/beltet nesten på knærne så han måtte gå på en spesiell måte.

 

20 kg ekstra rundt magen gjør det samme for fremkommeligheten...

Lenke til kommentar

Som meg selv for 16 - 17 år siden, altså. "Silke"bokser, selvfølgelig. Vandra rundt på Orkanger med saggebuksa på knærne og ei t-skjorte i 3XL, samt bling og bøttehatt.

 

Jeg bragte den stilen til dalen, usikker på om jeg skjemmes i ettertid over å være den første på grunnskolen med å gå i slike klær, men det ble i alle fall poppis etter hvert.

Lenke til kommentar

Skjer med at folk som selger ting på finn.no og sier de skal ringe meg opp igjen aldri gjør det...? Sykt irriterende og dårlig folkeskikk er min tanke.

Ene var at hun skulle bare ta et mål så jeg kan identifisere varen bedre, hun sa hun skulle ringe opp igjen, burde tatt 3 min.

Andre var en jeg snakket med et par ganger og alt virket greit, skulle ta med varen sentralt til byen da den er tung, jeg har ikke bil og han jobbet i byen uansett. Ringte aldri opp igjen.

Lenke til kommentar

Skjer med at folk som selger ting på finn.no og sier de skal ringe meg opp igjen aldri gjør det...? Sykt irriterende og dårlig folkeskikk er min tanke.

Ene var at hun skulle bare ta et mål så jeg kan identifisere varen bedre, hun sa hun skulle ringe opp igjen, burde tatt 3 min.

Andre var en jeg snakket med et par ganger og alt virket greit, skulle ta med varen sentralt til byen da den er tung, jeg har ikke bil og han jobbet i byen uansett. Ringte aldri opp igjen.

Når jeg selger ting på finn får jeg alltid folk til å ringe meg, ringer aldri opp igjen.

Folk må komme på døra mi og hente ting også, hvis de vil ha varen. Drasse med ting rundt er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...