Teitgutt Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Eg fikk skatepunk-perioden min i ein alder av 23. Den skulle eg hatt ti år tidlegare. Har den litt no også. Tilfeldig tanke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 En i gammelbygda mi hadde den stilen til han var langt over 30. Det så litt sært ut. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ja, det var reint musikalsk då. Eg er ikkje ein skatepunk-fyr stilmessig. Når vi er inne på musikk. Kongelåt. Gløymt popperle, som Seltzer'n sa då den fikk litt fortent shine på Trygdekontoret tidlegare i veka. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Er det ikke i det hele tatt litt sært å "ha en stil" om man er langt over 30? Mulig jeg har blitt gretten gubbe. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Neida aldri sært å ha en egen stil? Btw når man har lavd seg fopr mye inn i en stil akn man nesten ikke bytte mere. Eller klær og hår kan jo byttes. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Neida aldri sært å ha en egen stil? Tenker på det å ville fremstå på en spesiell måte... ikke noe galt i det, selvsagt. Jeg er gretten gubbe. Kjedelig, i alle fall. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Tenker på det å ville fremstå på en spesiell måte... ikke noe galt i det, selvsagt. Jeg er gretten gubbe. Kjedelig, i alle fall. Jeg har aldri helt tenkt over det egentlig. Jeg går som jeg går, og stilen forandrer seg litt med åra, men noe blir f.eks tattoovering, eller stretcha ører. Men kan ikke utale meg så veldig da jeg ikke helt regner meg som gammel gubbe da jeg fortsatt er i slutten av tennåra Men tatttovering, hårfarge, piercing osv er jo tatt, men tror man ikke prøver å framstå som spesiell, man blir egentlig bare avhengig på en måte og må bare fortsette med nye tattooveringer og prøve ut nye farger og frisyrer. Og sålenge man har humor så vill jeg nå si man ikke er gammel og kjedelig. Utsiden er bare litt dekorasjon, mens insiden utgjør selve personen 1 Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 støtter den, d va bra sagt Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg har aldri helt tenkt over det egentlig. Jeg går som jeg går, og stilen forandrer seg litt med åra, men noe blir f.eks tattoovering, eller stretcha ører. Men kan ikke utale meg så veldig da jeg ikke helt regner meg som gammel gubbe da jeg fortsatt er i slutten av tennåra Men tatttovering, hårfarge, piercing osv er jo tatt, men tror man ikke prøver å framstå som spesiell, man blir egentlig bare avhengig på en måte og må bare fortsette med nye tattooveringer og prøve ut nye farger og frisyrer. Og sålenge man har humor så vill jeg nå si man ikke er gammel og kjedelig. Utsiden er bare litt dekorasjon, mens insiden utgjør selve personen Ja, det er jo ikke så seriøst egentlig. Nei jeg er vel bare ikke glad i å skille meg ut. For det gjør man vel ofte... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Åja han karen her gikk rundt i hettegenser og sæggebukse hele tiden. Og Subpop-caps. For det var en kul indie-rock label. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ja, det er jo ikke så seriøst egentlig. Nei jeg er vel bare ikke glad i å skille meg ut. For det gjør man vel ofte... Man må bare leve livet og være lykkelig. c: Jupp, siden ingen er like skiller alle seg litt ut på sin måte hele tiden, men det er det som er fint. Er det ikke? Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Jupp, siden ingen er like skiller alle seg litt ut på sin måte hele tiden, men det er det som er fint. Er det ikke? Jeg tror jeg er ganske merkelig, men jeg unngår oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Dette minte meg om et merkelig syn jeg så på Asker stasjon en gang. En fyr hadde sæggebuksene så lavt at HELE boxern vistes, og han hadde faktisk buksa/beltet nesten på knærne så han måtte gå på en spesiell måte. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Dette minte meg om et merkelig syn jeg så på Asker stasjon en gang. En fyr hadde sæggebuksene så lavt at HELE boxern vistes, og han hadde faktisk buksa/beltet nesten på knærne så han måtte gå på en spesiell måte. 20 kg ekstra rundt magen gjør det samme for fremkommeligheten... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Dette minte meg om et merkelig syn jeg så på Asker stasjon en gang. En fyr hadde sæggebuksene så lavt at HELE boxern vistes, og han hadde faktisk buksa/beltet nesten på knærne så han måtte gå på en spesiell måte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Ja, det var noe slikt. Jeg tror alle som så han hadde lyst å tråkke på buksa. Men han hadde ikke superlang tskjorte som de der så hele boxern vistes. Endret 9. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Som meg selv for 16 - 17 år siden, altså. "Silke"bokser, selvfølgelig. Vandra rundt på Orkanger med saggebuksa på knærne og ei t-skjorte i 3XL, samt bling og bøttehatt. Jeg bragte den stilen til dalen, usikker på om jeg skjemmes i ettertid over å være den første på grunnskolen med å gå i slike klær, men det ble i alle fall poppis etter hvert. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Skjer med at folk som selger ting på finn.no og sier de skal ringe meg opp igjen aldri gjør det...? Sykt irriterende og dårlig folkeskikk er min tanke. Ene var at hun skulle bare ta et mål så jeg kan identifisere varen bedre, hun sa hun skulle ringe opp igjen, burde tatt 3 min. Andre var en jeg snakket med et par ganger og alt virket greit, skulle ta med varen sentralt til byen da den er tung, jeg har ikke bil og han jobbet i byen uansett. Ringte aldri opp igjen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Skjer med at folk som selger ting på finn.no og sier de skal ringe meg opp igjen aldri gjør det...? Sykt irriterende og dårlig folkeskikk er min tanke. Ene var at hun skulle bare ta et mål så jeg kan identifisere varen bedre, hun sa hun skulle ringe opp igjen, burde tatt 3 min. Andre var en jeg snakket med et par ganger og alt virket greit, skulle ta med varen sentralt til byen da den er tung, jeg har ikke bil og han jobbet i byen uansett. Ringte aldri opp igjen. Når jeg selger ting på finn får jeg alltid folk til å ringe meg, ringer aldri opp igjen. Folk må komme på døra mi og hente ting også, hvis de vil ha varen. Drasse med ting rundt er uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg