Gjest Bruker-360061 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Det er så dødt her. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 den e litt død til tider denne tråden, men den kvikner nok til igjen i natt Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 logga forresten nettopp ut av skype Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Kun én venn på skype er pålogget med grønn status. Den vennen er Echo / Sound Test Service. Jeg ser dog at jeg har fått en kontaktforespørsel uten at jeg har noen anelse om hvem det kan være. Brukernavnet gir heller ingen hint. Så jeg overveier om jeg skal være gæærn og godta. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 ser ikke helt hva som er så gøy med dette roast konseptet Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Du får lov til å være venn med meg også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Du får lov til å være venn med meg også. Jeg håper dette er til meg og ikke til Evelen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Du får lov til å være venn med meg også. Jeg håper dette er til meg og ikke til Evelen? jaha, så du ønsker ikke at jeg skal få lov til å være venn med ssnerk Lenke til kommentar
cocos Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Kun én venn på skype er pålogget med grønn status. Den vennen er Echo / Sound Test Service. Jeg ser dog at jeg har fått en kontaktforespørsel uten at jeg har noen anelse om hvem det kan være. Brukernavnet gir heller ingen hint. Så jeg overveier om jeg skal være gæærn og godta. Har fått noen forespørsler selv som jeg stusset på, og fikk rett da jeg aksepterte dem. De selger seg selv på nett, da du kan se dem på web-cam og du må selvsagt betale for det. De prøver først å få til en samtale og en god tone, før de smeller til, og da fikk jeg rett. Da kjørte jeg på med blokkering. Men for all del, gjør ingenting å akseptere dem for så å slette/blokkere dem etterpå om du ikke ønsker dem der. Endret 8. april 2015 av Vabolous Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 webcam show spamen på skype er nok enkel og grei spam og ev svindel. Jeg snakket litt med ei og kom vel frem til at hun var en bot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Helt fornøyd med å være våken. Fikk 7 timer søvn, uten noe særlig med drømmer som jeg husker, så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Well fuck, kanskje jeg burde stille vekkeklokka ved siden av senga. Har vært våken og ligget og slappet av i senga i over en time før jeg kom på at jeg har glemt å stille den... så nå er jeg sent ute til forelesning Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Det er vel litt sent å oppdage at du glemte å stille den ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Da har jeg funnet ut at min sweet spot for søvn er 9 timer. Slår aldri feil. Våkner automatisk etter 9 timer hvis søvnen er uavbrutt hele syklusen, og føler meg våken, uthvilt og klar til å stå opp. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 jaha, så du ønsker ikke at jeg skal få lov til å være venn med ssnerk Det stemmer. Har fått noen forespørsler selv som jeg stusset på, og fikk rett da jeg aksepterte dem. De selger seg selv på nett, da du kan se dem på web-cam og du må selvsagt betale for det. De prøver først å få til en samtale og en god tone, før de smeller til, og da fikk jeg rett. Da kjørte jeg på med blokkering. Men for all del, gjør ingenting å akseptere dem for så å slette/blokkere dem etterpå om du ikke ønsker dem der. Da gidder jeg ikke å kaste bort tid på den kontaktforespørselen. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 ja gjerne, heter tuxiee2 der, men d vil ta litt tid for eg e heilt fersk m skype Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Drar til skogs i morgen. Alene i bjørneland. Blir så bra atte hjelp! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg