Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hva gjør du egentlig pp jobb? Bare sitter og ser på serier? Drømmejobben!

IT-Service.

 

Nattevakt i påskeferien. Vi er bare to personer på jobb. Rett og slett kun for å holde et øye åpent i tilfelle noe skulle skje. Og det gjør det sjeldent.

 

Det er vanligvis mer å gjøre, men denne uken har vært veldig behagelig.

 

Jeg hadde kastet meg utfor en klippe om jobben min var så kjedelig.

Jeg liker at det er så stille. Jeg er veldig flink til å slå ihjel tid. Jeg spiller spill, ser på filmer og TV-serier.

 

Kollegaen som jobber sammen med meg nå i påsken sov så mange timer på jobb at han trudde han skulle få problemer med å legge seg når han kom hjem. :p

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Hvor har det blitt av sexy mann 29?

 

Tror han skiftet navn(igjen). Men husker ikke til hva.

 

Sonny chiba ser jeg det er :) Skal si han har skifta navn ofte og det med noen interessante navn :)

Lenke til kommentar

 


Å, det jørr så vondt i håve, at eg ork'ikkje stå opp / Å brillene, brillene, kor har eg gjort av di / Eg prøve på å tenka, men eg har for lidå ti / Ka va det nå eg sko ha gjort, og kor blei dagen av / Kor lenge har eg låge her, og ka ti svimt'eg av

 

Denne sangen - med sin heftige gitarsolo - beskriver veldig godt dagen i dag.

Lenke til kommentar

Fy faen den Bieber-roasten var tamme greier..de holdt visst på i 3,5-4 timer, og det som ble vist var homo-vitser og hvor søt og kjekk og ydmyk Justin er blitt og at han unnskyldte sin tidligere oppførsel...hva faen. Det er jo ikke noe roast.

 

Bare PR for Biebern selv.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Fy faen den Bieber-roasten var tamme greier..de holdt visst på i 3,5-4 timer, og det som ble vist var homo-vitser og hvor søt og kjekk og ydmyk Justin er blitt og at han unnskyldte sin tidligere oppførsel...hva faen. Det er jo ikke noe roast.

 

Bare PR for Biebern selv.

All PR er god PR. Bieber lever godt på at du så på, og skriver om det i ett forum etterpå.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...