Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Mørk sjokolade er kjempegodt. Bare synd Premium er så dyr ift. lyse sjokolader. Liker også sjokolade med kaffe, men ikke kaffe i seg selv. Prøvde Freias "Moccasjokolade" her om dagen. Veldig god. :)

Er det ikke billigst å bare kjøpe mørk kokesjokolade? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mørk kokesjokolade er fortsatt sukkerkliss ift de ordentlige mørke som smaker mere bittert enn søtt.

Skal ikke sjokolade smake søtt da? Jeg misliker sterkt de som bare smaker sterkt, da lar være jeg heller å spise sjokolade om det hadde vært det eneste valget mitt :p

Lenke til kommentar

Noen som har sett programmet 'Severin' på nrk1? Vi så litt på det her i familien og det var da..spennende..Ikke egentlig. Handler om en enslig gårdskar surrer rundt utenfor huset sitt og leter etter kvister. Ja det er faktisk hovedplottenbi programmet. Det mest spennende i serien er vel når cruiseskipet kjører forbi huset hans en tre-fire ganger hver episode.

 

Takk for tipset. Har sett noen episoder, bra program er det. Han har det fint han.

Lenke til kommentar

Stått på ski til hytta til onkelen min som hadde bursdag. Feira med en del jäger. Så kom jeg tilbake igjen i kveld og dro på meg forskjølelse fra skituren. Så sitter her og slapper av med kaffe og tv :)

 

Hørtes ut som en finfin dag. :wee: Foruten forkjølelsen da selvfølgelig... God bedring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Stått på ski til hytta til onkelen min som hadde bursdag. Feira med en del jäger. Så kom jeg tilbake igjen i kveld og dro på meg forskjølelse fra skituren. Så sitter her og slapper av med kaffe og tv :)

Hørtes ut som en finfin dag. :wee: Foruten forkjølelsen da selvfølgelig... God bedring!

Takk! En ellers veldig fin dag ja :) Typisk av meg å dra på forskjølelse i siste del sv ferien, men det går over heldigvis.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...