Sexylubb1 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Mørk sjokolade er kjempegodt. Bare synd Premium er så dyr ift. lyse sjokolader. Liker også sjokolade med kaffe, men ikke kaffe i seg selv. Prøvde Freias "Moccasjokolade" her om dagen. Veldig god. Helt plain mørk premium er da ikke veldig dyr? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Mørk sjokolade er kjempegodt. Bare synd Premium er så dyr ift. lyse sjokolader. Liker også sjokolade med kaffe, men ikke kaffe i seg selv. Prøvde Freias "Moccasjokolade" her om dagen. Veldig god. Er det ikke billigst å bare kjøpe mørk kokesjokolade? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Den er ikke like mørk som enda mørkere sjokolade. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Mørk kokesjokolade er fortsatt sukkerkliss ift de ordentlige mørke som smaker mere bittert enn søtt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Mørk kokesjokolade er fortsatt sukkerkliss ift de ordentlige mørke som smaker mere bittert enn søtt. Skal ikke sjokolade smake søtt da? Jeg misliker sterkt de som bare smaker sterkt, da lar være jeg heller å spise sjokolade om det hadde vært det eneste valget mitt Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Kaffe + sjokolade, det er vel noe av det beste man får... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Noen grunn til at kirkeklokka ringer konstant nå? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Noen grunn til at kirkeklokka ringer konstant nå? "Påsken er sammen med julen den mest sentrale av de kristne høytidene" http://no.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5ske Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Noen som har sett programmet 'Severin' på nrk1? Vi så litt på det her i familien og det var da..spennende..Ikke egentlig. Handler om en enslig gårdskar surrer rundt utenfor huset sitt og leter etter kvister. Ja det er faktisk hovedplottenbi programmet. Det mest spennende i serien er vel når cruiseskipet kjører forbi huset hans en tre-fire ganger hver episode. Takk for tipset. Har sett noen episoder, bra program er det. Han har det fint han. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jaja, hva har folkene drevet på med idag da? Har selv byttet til sommerhjul på bilen. Endelig! Herlig følelse. Ellers har jeg puslet litt med anlegget i den, det er noe som ikke fungerer helt som det skal, men får se litt imorgen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Stått på ski til hytta til onkelen min som hadde bursdag. Feira med en del jäger. Så kom jeg tilbake igjen i kveld og dro på meg forskjølelse fra skituren. Så sitter her og slapper av med kaffe og tv 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Stått på ski til hytta til onkelen min som hadde bursdag. Feira med en del jäger. Så kom jeg tilbake igjen i kveld og dro på meg forskjølelse fra skituren. Så sitter her og slapper av med kaffe og tv Hørtes ut som en finfin dag. Foruten forkjølelsen da selvfølgelig... God bedring! 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Stått på ski til hytta til onkelen min som hadde bursdag. Feira med en del jäger. Så kom jeg tilbake igjen i kveld og dro på meg forskjølelse fra skituren. Så sitter her og slapper av med kaffe og tv Hørtes ut som en finfin dag. Foruten forkjølelsen da selvfølgelig... God bedring! Takk! En ellers veldig fin dag ja Typisk av meg å dra på forskjølelse i siste del sv ferien, men det går over heldigvis. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg har vært på jobb. Sett 5-6 episoder av Trailer Park Boys, samt Comedy Central Roast of Justin Bieber. Koser meg på jobb i påsken, da det ikke er noe å gjøre. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hva gjør du egentlig pp jobb? Bare sitter og ser på serier? Drømmejobben! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 En jobb hvor man sover er bokstavelig talt en drømmejobb. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg hadde kastet meg utfor en klippe om jobben min var så kjedelig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 er da ikke værre en å grave et hull i skogen, og så fylle det igjenn eller noe sånn på fritiden og simulere jobb på den måten. Dersom man har et arbeids behov å tilfredsstille Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 er da ikke værre en å grave et hull i skogen, og så fylle det igjenn eller noe sånn på fritiden og simulere jobb på den måten. Det høres enda mer nitrist ut, spør du meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg hadde kastet meg utfor en klippe om jobben min var så kjedelig.Godt vi er forskjellige. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg