Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Noen som vet om absolutt alt av kiosker og bensinstasjoner er stengt i dag? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Vår søndagsbutikk er i alle fall åpen. Vet ikke med det andre du nevnte. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 En som skulle kjøpe øl i går (men det er jo ikke ølsalg). Så fikk han beskjed om at han kunen kjøpe lettøl da. Men det er jo fortsatt en del alkohol i det (ala 2-3%) Brøt ikke butikken regelene da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Er ikke restriksjoner på lettøl nei. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 De kan kreve legitimasjon for lettøll og. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Snakker ikke om munkholm og slikt (de har slkohol i seg og), men lettøl som har havlparten alkoholmengde som vanlig øl. Trodde det ikke var lov jeg. Men klager absolutt ikke Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Snakker ikke om munkholm og slikt (de har slkohol i seg og), men lettøl som har havlparten alkoholmengde som vanlig øl. Ja det er det vi snakker om. Lov om omsetning av alkoholholdig drikk m.v. "-I denne lov brukes alkoholholdig drikk som fellesbetegnelse på drikker som inneholder mer enn 2,5 volumprosent alkohol, likevel slik at aldersgrensebestemmelsen i § 1-5 også får anvendelse på drikk mellom 0,7 og 2,5 volumprosent alkohol." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Så mett! Det føles som julaften. <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Joker har aldri stengt. Bortsett fra etter kl 23. Endret 3. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Snakker ikke om munkholm og slikt (de har slkohol i seg og), men lettøl som har havlparten alkoholmengde som vanlig øl. Trodde det ikke var lov jeg. Men klager absolutt ikke Det er ikke restriksjoner på lettøl når det kommer til salgstid. Du må likevel ha fylt 18 for å kjøpe det, siden det er over en viss alkoholprosent (husker ikke nøyaktig) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Da skjønner jeg. Visste ikke at det var sånn det var Lager en kopp irish coffe, noen andre som er glad i det? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Irish coffee har lite med kaffe å gjøre, selv om det er kaffe i den Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Irish coffee har lite med kaffe å gjøre, selv om det er kaffe i den Hehe sant det Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Kikket på noen oppskrifter til Irish coffee, og det er da en del kaffa oppi?Hellet mye oppi på videoen her hverfall Hvordan lage Irish coffe. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ja det er selvsagt mye kaffe oppi den, men det er jo ikke det som gjør den mer "spesiell" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Liker ikke kaffe Du er en kvinne etter mitt hjerte. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg hater kaffe. Kaffe og mørk sjokolade, type 70% + kakao, er de to smakene jeg ikke klarer for alt i verden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Trodde det ikke var lov jeg. Men klager absolutt ikke Dette er det kjipeste jeg har lest i 2015. Endret 4. april 2015 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Mørk sjokolade er kjempegodt. Bare synd Premium er så dyr ift. lyse sjokolader. Liker også sjokolade med kaffe, men ikke kaffe i seg selv. Prøvde Freias "Moccasjokolade" her om dagen. Veldig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg