Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så en som lignet utrolig mye på deg, så jeg vurderte å si hei, men det hadde vært megakleint hvis det ikke var deg og han kanskje var tysk. Bra jeg ikke sa hei.

Var det i Berlin, så var det nok ikke meg. Men hvis du ser en som kan være meg i Bergen eller i Oslo-området fra sommeren av, bør du si hei.

Lenke til kommentar

fortsett med jabb-sjur og legg til en vær-sjur i samma slengen på youtube,

Har ingen stille rom med komfortable stoler hjemme. Er alltid viftebråk i alle sammen, noe som kommer klart frem på den jeg skøyt på rommet mitt. :p

Tror ikke Vær-Sjur passer seg i videoformat, det passet i alle fall ikke i radioformat da jeg sendte det inn som pilot til P3. :p

Lenke til kommentar

Diskettene er vel i all hovedsak fra 1990 - 1995, og det er ikke så mange igjen av dem heller. Kanskje bare 50, og gudene vet om noen av dem fungerer. De eneste floppy-diskene jeg har, er IDE.

Jeg har faktisk rydda litt her, men det hjelper ikke meg uansett. Det er to grunner til at jeg ikke kan bruke dette rommet som studio for Jabb-Sjur. Det første er det at det ikke blir stille her så lenge jeg har PC-en på (nei, det går ikke an å skru av datamaskiner, hva er du, en morder?), og det andre er at det ikke er lyst nok her inne (nei, jeg har ikke ekstra lys eller fungerende backdrops heller). Filmer jeg på dette rommet, glemmer folk å høre etter hva det er slags piss jeg preiker om, og i stedet beundrer de alle skattene mine.

Nå er rommet mitt så minimalistisk, men samtidig praktisk, som det noen sinne kan bli.

Lenke til kommentar

Noen som har sett programmet 'Severin' på nrk1? Vi så litt på det her i familien og det var da..spennende..Ikke egentlig. Handler om en enslig gårdskar surrer rundt utenfor huset sitt og leter etter kvister. Ja det er faktisk hovedplottenbi programmet. Det mest spennende i serien er vel når cruiseskipet kjører forbi huset hans en tre-fire ganger hver episode.

Lenke til kommentar

Jeg så en som lignet utrolig mye på deg, så jeg vurderte å si hei, men det hadde vært megakleint hvis det ikke var deg og han kanskje var tysk. Bra jeg ikke sa hei.

Var det i Berlin, så var det nok ikke meg. Men hvis du ser en som kan være meg i Bergen eller i Oslo-området fra sommeren av, bør du si hei.

Will do!

Lenke til kommentar

Noen som har sett programmet 'Severin' på nrk1? Vi så litt på det her i familien og det var da..spennende..Ikke egentlig. Handler om en enslig gårdskar surrer rundt utenfor huset sitt og leter etter kvister. Ja det er faktisk hovedplottenbi programmet. Det mest spennende i serien er vel når cruiseskipet kjører forbi huset hans en tre-fire ganger hver episode.

Har ikke sett det, men leste om det nå. 30 år og ensom på en forlatt gård, og så på toppen bli hengt ut som underholdning til hele norge??. Stakkars mann sier jeg bare :(  

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...