Datasmurf Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Sovna igjen, sovet siden fire, trodde klokka var fem mandag morra. Hadde en svært surrealistisk drøm med aliens, amerikanske babes, familien min, og telepotering, samt Minecraft og støvsugere. I tillegg sprang jeg naken og nypult rundt i et hus, foran en del familier med barn og en del folk som var på visning, mens jeg lette etter teleporteringen tilbake til dama jeg nettopp hadde forlatt, før verden ble sugd opp av et steinmonster fra et inka-tempel på en fremmed planet. Samt noen monstre som de slavene til hovedfienden i den gamle Power Rangers-serien. Weird. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Du trenger struktur i hverdagen, smurfelurf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Blir dårlig med det fremover. Men grunnen til at jeg sov nå, var at jeg var ute og drakk til 2:30 (3:30), og da jeg kom hjem, måtte jeg fikse noe fôr, men gadd ikke gjøre noe fancy, så jeg gikk for vingummi og marsipan, sov så til 10, og sto opp og følte meg kuren, så jeg holdt meg våken til jeg bare sa fuck it og gikk og la meg igjen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg hadde ikke bodd med slike østblokkfolk. Ja, du har nok rett i at det er bedre å velge vestlige bofeller. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 http://www.twitch.tv/miss_dewitt Ho ho ho! 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg hadde ikke bodd med slike østblokkfolk. Ja, du har nok rett i at det er bedre å velge vestlige bofeller. Tok du flyet til Berlin i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ah, sto opp litt over 12, etter å ha våknet av vekkerklokken halv åtte og fortalt meg selv at jeg ikke lenger skal på jobb mandag, onsdag, fredag og la meg til å sove igjen. Så dro fælket ut til bestemor, og tok med seg katten, og siden har jeg sittet på kjøkkenet, blasta gammel Burzum, laget og spist kebab (smakte bedre enn flere av de jeg har kjøpt ute på byen (1001 natt i Trondhjem f.eks. :| ), drukket en kvartliter ekstra lett laktosefri lettmelk, og lest aviser. Veldig grei start på dagen og påskeferien må jeg si. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg hadde ikke bodd med slike østblokkfolk.Ja, du har nok rett i at det er bedre å velge vestlige bofeller. Tok du flyet til Berlin i dag? Nei. Så du meg på flyplassen? Jeg var bare på jobb. Før øvrig, er det bare jeg som synes at denne reklamen har en uheldig form? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nope, jeg trodde det var en kuk til jeg så Ben&Jerry's logoen. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg så en som lignet utrolig mye på deg, så jeg vurderte å si hei, men det hadde vært megakleint hvis det ikke var deg og han kanskje var tysk. Bra jeg ikke sa hei. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Ah, sto opp litt over 12, etter å ha våknet av vekkerklokken halv åtte og fortalt meg selv at jeg ikke lenger skal på jobb mandag, onsdag, fredag og la meg til å sove igjen. Slutta i avisen ? Hva er planen nå ? Endret 1. april 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ferie i noen uker til jeg blir lei og får cravings etter å skrive ting igjen, så jeg spurte sjefen før jeg slutta, og han sa at jeg bare kunne komme og jobbe så mye og ofte jeg vil. Jeg kan ikke få betalt, men det får være så. Frivillig arbeid osv. Gjør seg sikkert bra på CV-en. Ellers så tror jeg at jeg endelig skal begynne og ta kjøretimer. Har øvelseskjørt litt igjen i det siste, så det er vel kanskje på tide å ta den derre lappen alle maser sånn om. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 du får komme å jobbe gratis, for et tilbud! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Sjefen spiller på eksponeringsbehovet hans. Hva skjer med NAV—penga? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Blir ikke så mye eksponering nå som Vær-Sjur er lagt på is. Jabb-Sjur ble tatt av lufta før jul, til og med. Når jeg ikke lenger fikk lov til å svare på alle spørsmålene jeg fikk, og jeg generelt ble utsatt for sensur, var det ikke like gøy å prate om alt og ingenting. Får AAP frem til i høst, og så får vi se. Kommer jeg tilbake til avisa, blir det mest for å skrive filmtips, omtale hvilke filmer som går på de to lokale kinoene i nedslagsfeltet hver uke, være med journalister for å filme litt, og slike ting. du får komme å jobbe gratis, for et tilbud! Hei, hei, hei. Han kunne ha sagt at nei, du får ikke komme hit og jobbe, etter at du er ferdig. Leter selvfølgelig fortsatt etter normalt arbeid, til tross for at NAV mener jeg ikke kan handtere det, og ser på meg som en arbeidsufør som kun kan ha tilrettelagt arbeid. Endret 1. april 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Jupiter78 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Beste Fools Day spøk ...... 1. April http://www.techpowerup.com/ i dag Toypowerup http://www.techpowerup.com/reviews/Vibe_Therapy/Meridian/ Det mangler i testresultatene fra 3DMark temperatur, og video preview tester og annet .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Drit i NAV da, søk på jobber som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei, hei, hei. Han kunne ha sagt at nei, du får ikke komme hit og jobbe, etter at du er ferdig. Leter selvfølgelig fortsatt etter normalt arbeid, til tross for at NAV mener jeg ikke kan handtere det, og ser på meg som en arbeidsufør som kun kan ha tilrettelagt arbeid. Hva får dem til å si noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg