Bytex Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Nettopp. Derfor stakk jeg til Oslo/Drammen for 13 år siden. Fuck nord-norge. Verdens rompehull. Endret 27. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 hvorfor er du så sint bytex Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Så spørsmålet er hvorfor noen vil bo i Nord-Norge. Billige hus ... fordi ingen vil bo der... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 hvorfor er du så sint bytex Har ikke bæsjet på 4 dager Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 I en liten brøkdel av det neste sekundet vurderte jeg om jeg skulle si "det går bra, jeg jobber i NSB". Lol'd Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) sett skavlan pga dette oppstyret med han svenska partilederen. Må nå si at kritikken var noe overdrevent, selv om jeg må si intervjuet var temmelig dårlig regisjert. lol btw Zarac Endret 28. mars 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Syns han Skavlan framstår som en tufs uansett. Flaut å høre på han. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 God damn it, tror jeg har blitt svindlet på finn.no. Forslag? Jeg har vel egentlig alt av informasjon om denne personen annet enn en spesifikk adresse. Sykt lavmål å svindle privatpersoner ass. Spess på dette nivået, er latterlig dårlig utført. Nesten så man skulle tro at det ikke er svindel, men jeg har betalt, og varen har ikke dukket opp på 1 1/2 uke etter han visstnok sendte det. Og har siden ikke svart på mail. Hmm, kjipe greier. Er det snakk om mye penger? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Hmm, kjipe greier. Er det snakk om mye penger? Dukket opp i går, etter to uker... jeg hadde fått varer jeg bestillte fra både USA og england som var bestillt etter han sa at det var sendt. Så han har garantert bare sagt det var sendt og så glemt å sende det på en uke ellerno. Han har fortsatt ikke svart på mail/finn melding i det heletatt, men greit nok, har fått varen nå. Ikke helt fornøyd av andre grunner, men ikke noe jeg gidder å prøve å si noe om, funksjonen er grei uansett. Snakk om 3k, som student er jo det en del penger, men ikke mye for det jeg har kjøpt. Endret 28. mars 2015 av multisync Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ah, skjønner. Godt det ordnet seg! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Siden jeg skal flytte til Oslo i sommer, titter jeg på noen leieannonser på finn for å se omtrent hvordan prisen og kvaliteten ligger der. Det ser ikke ut som det er betydelig verre enn Bergen. Men jeg legger merke til at en del annonser er skrevet på svensk. I fare for å høres fordomsfull ut, bør jeg være skeptisk til å flytte inn i et kollektiv med svensker? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg hadde ikke bodd med slike østblokkfolk. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Haha, "østblokkfolk" høres rart ut om svensker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Nei, det høres absolutt korrekt ut om våre naboer i øst. Jævla østblokkfolk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) En svenske jeg kjente før, han pleide å henge i kollektivet til bestekompisen min, hver gang han drakk begynte han å rope på svenske vikingtid-stev og hoppet rundt på gulvet. Det var visst det feteste som fantes, det. HVER GANG. Han var typen man forlot for å slippe unna maset. Det var ikke sånn at han bare kunne sitte og høre på musikk heller, han avbrøt folk hele tida HØR NU HER, DET HER ER DET FETASTE EVER, HØR NI Endret 29. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Har alle sammen husket å stille klokken i natt, da ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 den gjorde det selv, som alltid 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Ja hadde det vært bare EN klokke så. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 La ikke merke til det en gang jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg