Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sett skavlan pga dette oppstyret med han svenska partilederen.

Må nå si at kritikken var noe overdrevent, selv om jeg må si intervjuet var temmelig dårlig regisjert.

lol btw Zarac

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

God damn it, tror jeg har blitt svindlet på finn.no.

Forslag? Jeg har vel egentlig alt av informasjon om denne personen annet enn en spesifikk adresse.

Sykt lavmål å svindle privatpersoner ass.

Spess på dette nivået, er latterlig dårlig utført.

Nesten så man skulle tro at det ikke er svindel, men jeg har betalt, og varen har ikke dukket opp på 1 1/2 uke etter han visstnok sendte det. Og har siden ikke svart på mail.

Hmm, kjipe greier. Er det snakk om mye penger?

Lenke til kommentar

Hmm, kjipe greier. Er det snakk om mye penger?

Dukket opp i går, etter to uker... jeg hadde fått varer jeg bestillte fra både USA og england som var bestillt etter han sa at det var sendt.

Så han har garantert bare sagt det var sendt og så glemt å sende det på en uke ellerno.

Han har fortsatt ikke svart på mail/finn melding i det heletatt, men greit nok, har fått varen nå.

Ikke helt fornøyd av andre grunner, men ikke noe jeg gidder å prøve å si noe om, funksjonen er grei uansett.

Snakk om 3k, som student er jo det en del penger, men ikke mye for det jeg har kjøpt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Siden jeg skal flytte til Oslo i sommer, titter jeg på noen leieannonser på finn for å se omtrent hvordan prisen og kvaliteten ligger der. Det ser ikke ut som det er betydelig verre enn Bergen. Men jeg legger merke til at en del annonser er skrevet på svensk. I fare for å høres fordomsfull ut, bør jeg være skeptisk til å flytte inn i et kollektiv med svensker?

Lenke til kommentar

En svenske jeg kjente før, han pleide å henge i kollektivet til bestekompisen min, hver gang han drakk begynte han å rope på svenske vikingtid-stev og hoppet rundt på gulvet. Det var visst det feteste som fantes, det. HVER GANG. Han var typen man forlot for å slippe unna maset.

Det var ikke sånn at han bare kunne sitte og høre på musikk heller, han avbrøt folk hele tida HØR NU HER, DET HER ER DET FETASTE EVER, HØR NI

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...