Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Ikke mer?

Syklister i de lange tourene hiver vel i seg opptil 10k +

Sier du det , det visste jeg ikke ;)

 

Festlig kommentar mht flykaoset :

 

"Nu er det bestemt SAS skal lage en tv serie den skal hete :

Buss fra Tromsø til Oslo minutt før minutt"

 

:D

 

(hvorfor ikke tog Narvik-Oslo.....de tenker bare spare penger , sukk)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Fordi toget fra Narvik går gjennom hele Sverige og tar 2-3 ganger lengre tid enn en busstur.

Og man kan ikke bare booke et helt tog til 100 passasjerer på dagen, de er rutetog.

Det er ingen toglinje fra Bodø til Nord-Norge. 

Så da er det isåfall buss til Fauske, så tog derfra. Sikkert lettere å bare sitte på samme buss hele veien, sove på natta også er man nesten fremme.

 

Tog ville også innebære flere togskifter i sverige, enda mere trøbbel for passasjerene mao som må springe rundt på store stasjoner med masse baggasje. I midt og sør-norge er det tog overalt. Ikke nordpå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg tok toget i natt. Jeg hadde en vindusplass med ei meget søt jente ved siden av meg. Da en kompis av meg var på det samme toget, gikk jeg til kafévogna og møtte ham. Jeg burde kanskje tilbudt jenta vindusplassen, men det gjorde jeg ikke. Hun var jo passe liten, så det trengte ikke å være noen utfordring å klatre over henne hvis hun sovnet. Jeg og kompisen min endte med å sitte i kafévogna i 3 timer og prate før vi gikk tilbake til plassene våre. Og, som forventet, sov jenta i setet nærmest midtgangen. Jeg hadde ikke trodd at det skulle være vanskelig å komme over i setet mitt, men der tok jeg feil. Hun hadde nemlig lagt den ene foten på fotstøtten og lagt det andre benet i kryss over det første.

 

Jeg grep tak i bagasjehylla og gjorde et tappert forsøk på å skreve over lårene hennes. Men bena mine var ikke lange nok, så jeg kom borti det borterste låret hennes, kompenserte ved å lene meg litt ditover, kom borti det andre låret og måtte spre bena til jeg satt på fanget hennes. Hun våknet og blunket fort mange ganger. I en liten brøkdel av det neste sekundet vurderte jeg om jeg skulle si "det går bra, jeg jobber i NSB".

 

Men jeg hvisket heller "sorry" og skled av fanget hennes og ned i setet mitt. Jeg vet ikke om det er positivt eller negativt, men hun sa lavt "Nei... nei" og sovnet igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...