Datasmurf Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 "E/N Bullshit › I'm 31 and my teenage camgirlfriend hasn't cheated on me since Saturday!"Dagens underholdning er sikra! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Så ja, hva bør vi gjøre for å få flere kunder hit? Prøve å unngå at de som faktisk kommer hit blir skremt bort av folk som stalker de? kunder? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Lenke? http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3707314&userid=0&perpage=40&pagenumber=1 Denne tråden leverer så utrolig mye. e: Krever sikkert medlemsskap på SA for å lese. Endret 23. mars 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Husker noen hadde en "vervekampanje" fra diverse andre forumer for å få mere jenter i tråden...det failet HARDT. Fikk en haug av type "jente16: jeg fikk beskjed om å komme hit, hva skjer heeeeeeera faen så skjedelig bare nøøørder her" Endret 23. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Som om jeg gadd å registrere meg der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Trodde du hadde konto der? Synes å huske at du nevnte noe om det i 2007 / 2008 … Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Da har jeg i tilfelle glemt den. In other news: "Filen adsgadfgjkugew4.txt eksisterer allerede. Vil du overskrive?" What are the odds? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ha-ha-ha. Det skjer meg nå og da, sannsynligvis fordi "fghjfghfg" har en tendens til å ende opp slik når man bare taster i vilden sky. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Det var et stort problem under glansdagene til Diablo 2. asdfas "A server already exists with that name" asdfw "A server already exists with that name" asfas "A server already exists with that name" Løsningen var å bevege hånden mot høyre. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Siden jeg går på noen medisiner som ikke kan få interaksjoner med andre medikamenter så har jeg like gjerne lasta ned hele Felleskatalogen på mobilen. Den appen er veldig grei og jeg har hatt bruk for den flere ganger når jeg eller andre har lurt på noe. Men den har en funksjon som heter "Min FK" der du kan lagre snarveier til forskjellige medisiner. Veldig kjekt. Når du går inn på den så står det "Her kan du lagre dine favorittpreparater". Mulig jeg er litt rar, men jeg synes det var en morsom formulering. Jeg kan ikke lagre mine favoritter der da. Både Rohypnol og Somadril er tross alt avregistrert Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg ville nå heller kalt det "dine mest brukte" eller noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg ville nok kalt det noe sånt jeg også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Du får ikke bare lyst til å lage en skikkelig kreisi-cocktail en fredagskveld for å trippe helt ut? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Joda, men jeg får ikke så mye av medisiner som egner seg til det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Lenke? http://new.sjurvaage.com/pdf/sa/placidpanic_abuse/ Her har du den i PDF-format, oppdelt i sider. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Farmor hadde et helt apotek i medisinskapet sitt, når pappa begynte å ta ut og kaste gamle medisiner som var gått ut på dato for mange år siden ble hun helt krakilsk og sinna, de snakka ikke sammen på et par dager enda han bodde sammen med henne fordi hu var sjuk..kanskje hu lagde sånne cocktails også.. Endret 23. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Fuck og jeg ikke kan tekste med jenter når jeg ikke vet helt hvor jeg har dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Farmor hadde et helt apotek i medisinskapet sitt, når pappa begynte å ta ut og kaste gamle medisiner som var gått ut på dato for mange år siden ble hun helt krakilsk og sinna, de snakka ikke sammen på et par dager enda han bodde sammen med henne fordi hu var sjuk..kanskje hu lagde sånne cocktails også..Hadde jeg visst hvor mye pillene og dråpene som var igjen etter at bestefaren min daua av kreft var verd så hadde jeg sneket til meg hele bæreposen (ja, det var en hel bærepose) og tatt turen til nærmeste narkis. Vel, etter å ha prøvesmakt morfindråpene litt da. Morfin er nice. Bare fått det på sjukehus da. Tror jeg fort kunne blitt litt for glad i morfin. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Morfin er sykt. Men nå har jeg ikke så mye å sammenligne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg