Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker noen hadde en "vervekampanje" fra diverse andre forumer for å få mere jenter i tråden...det failet HARDT. Fikk en haug av type "jente16: jeg fikk beskjed om å komme hit, hva skjer heeeeeeera faen så skjedelig bare nøøørder her"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Siden jeg går på noen medisiner som ikke kan få interaksjoner med andre medikamenter så har jeg like gjerne lasta ned hele Felleskatalogen på mobilen.

Den appen er veldig grei og jeg har hatt bruk for den flere ganger når jeg eller andre har lurt på noe.

Men den har en funksjon som heter "Min FK" der du kan lagre snarveier til forskjellige medisiner. Veldig kjekt.

Når du går inn på den så står det "Her kan du lagre dine favorittpreparater". Mulig jeg er litt rar, men jeg synes det var en morsom formulering.

Jeg kan ikke lagre mine favoritter der da. Både Rohypnol og Somadril er tross alt avregistrert

Lenke til kommentar

Farmor hadde et helt apotek i medisinskapet sitt, når pappa begynte å ta ut og kaste gamle medisiner som var gått ut på dato for mange år siden ble hun helt krakilsk og sinna, de snakka ikke sammen på et par dager enda han bodde sammen med henne fordi hu var sjuk..kanskje hu lagde sånne cocktails også..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Farmor hadde et helt apotek i medisinskapet sitt, når pappa begynte å ta ut og kaste gamle medisiner som var gått ut på dato for mange år siden ble hun helt krakilsk og sinna, de snakka ikke sammen på et par dager enda han bodde sammen med henne fordi hu var sjuk..kanskje hu lagde sånne cocktails også..

Hadde jeg visst hvor mye pillene og dråpene som var igjen etter at bestefaren min daua av kreft var verd så hadde jeg sneket til meg hele bæreposen (ja, det var en hel bærepose) og tatt turen til nærmeste narkis. Vel, etter å ha prøvesmakt morfindråpene litt da. Morfin er nice. Bare fått det på sjukehus da. Tror jeg fort kunne blitt litt for glad i morfin.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...