Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bare binga Disney-filmer, Elementary...

Haha! Ser du på Elementary? Krisedårlig serie.

Er du gal? Den er kjempebra, bedre enn "Sherlock" til og med! Johnny Lee Miller er en skodespelar av rang! Han har kommet langt siden han var "Zero Cool" i "Hackers" i 1995.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, de springer veldig fort i store flokker. Stopper ikke om noe står i veien. Men nå er de vel hovedsaklig utryddet etter for mye jakting i USA?

Det var fordi jeg så Jegertvillingene i går. De skulle på bisonjakt, men nektet å skyte dem fordi de var som tamme dyr i en dyrehave.

Det står at der var 60 millioner bison som ble til bare 100 stk i 1884 pga av overjakten. Nå er de blitt 350 000 men 35 000 har blitt skaltet på et år. Kjøttet

er meget lavt på kolesteråll og fett, og er derfor blitt meget populært som salgsvare.

Noen som har smakt bisonkjøtt? Har de det i norge?

Lenke til kommentar

Det var hvertfall vanlig matkjøtt i USA på 1800-tallet. Og de er jo store, så det er vel mye kjøtt på en bisonokse.

Å jakte på sånne moderne bisonokser i en park er vel like givende som å skyte kyr på et jorde.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg åt en djevel av en landgang på ei jakt- og friluftsliv-sjappe i USA for noen år siden. Første del var bison, andre del var villsvin, og tredje del var sort- eller brunbjørn (husker ikke i farten). De to første var ganske gode, sistnevnte var så som så, men i det minste bedre enn oksehjerne.

Lenke til kommentar

Fuck Twitch...

This x 1000

Siste del av EnVyUS vs. Virtus.pro måtte jeg se på en random stream med en heftig irriterende russisk kommentator som jeg er sikker på trodde at han snakket på radioen om gameplayet,

for han holdt jo ikke kjeft i 2 sekunder en gang.

De bør utsette EnVyUS vs. NIP til i morra ass, er jo uansett nesten en time forsinket, og Twitch er fortsatt ikke oppe ffs!!!!

Edit:

Fuck me, der var twitch tilbake, akkurat i tide til å ikke få med seg noe action... Hadde nå også håpet på å ha kommentatorene der for å ha en liten chat for de var jo ganske underholdende i seg selv.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Flott sort skjerm, på siste delfinalen før de måtes IRL og spiller på en eller annen stadion for 1. plass....

Fuck, helvete ass. Takk gud for at streamen plutselig vil funke. Men jeg skulle nå ha sovet alt -_-

Også har de sikker 2 min før kampen, ikke noe oppbygging eller noe, ikke noe skitsnakk og snakk om streamingproblemene.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...