Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

FunFact: Er det fredag den 13. i Februar, er det også fredag den 13. i Mars. (Bortsett fra skuddår).

 

Gikk bra i Februar, så går nok bra i Mars også. :)

 

Jeg vil ikke si det. Buksebaken min spjæret på trening for en måned siden. Og jeg skal trene i dag også.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri opplevd noe spesielt galt eller uheldig på fredag 13. Jeg tror heller ikke på det overtroiske med denne dagen. For meg bare en helt vanlig dag akkurat som alle andre som faller på den 13.

 

 

Damn you Smurf, nå fikk jeg lyst på baconcheeseburger :realmad:

Lenke til kommentar

Personlig lever jeg i troen om at fredag den trettende aldri var tiltenkt å være en ulykkesdag, og at det hele burde være en helt annen dag, grunnet overgangen fra den julianske til den gregorianske kalenderen, og at fredag 13. oktober 1582 aldri eksisterte.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Hva jabber dere om nå, da?

 

Ang. pizza har jeg laget meg nok en kremsak, av den typen som Lycos synes er avskyelig. Tynn pizzabunn, crème fraîche-saus med finkutta chili, hvitløk, koriander, timian og sort pepper, kjøttdeig stekt i smør og krydra med salt og pepper, bacon stekt over et par timer på svak varme - nok en gang i smør, strandaskinke, revet mozzarella og parmesan, og rosinen i pølsa; ananasbiter. Mektig usunt, mektig godt, mektig mektig. :D

Lenke til kommentar

Du skjønner vel at vi jabber om MGP finalen. Selv om du er veldig opphengt i lyc sin anerkjennelse i alle matpostene dine.

 

Nei, hvordan skulle jeg vite det? Jeg så på "Nytt på nytt" på fredag, og det er det eneste jeg har sett av fjernsyn. Som vanlig. Jeg leser ikke tabloidaviser, og jeg har stort sett holdt meg unna sosiale medier i det siste. Bare binga Disney-filmer, Elementary og spilt Minecraft, WoW og Rift. Avbrekk for å lage mat i noen timer hver dag, og da har det vært dundring av 60- og 70-tallsmusikk mens jeg har løst kryssord. En ganske perfekt helg, med andre ord.

 

Og jeg skal vel ikke si at jeg søker lycos anerkjennelse, akkurat. Jeg synes mer det er morsomt hvordan han er så elitistisk i matveien, og ikke kan anerkjenne pizzaer som ikke er laget så italienske som han foretrekker dem.

Lenke til kommentar

Ang. pizza har jeg laget meg nok en kremsak, av den typen som Lycos synes er avskyelig. Tynn pizzabunn, crème fraîche-saus med finkutta chili, hvitløk, koriander, timian og sort pepper, kjøttdeig stekt i smør og krydra med salt og pepper, bacon stekt over et par timer på svak varme - nok en gang i smør, strandaskinke, revet mozzarella og parmesan, og rosinen i pølsa; ananasbiter. Mektig usunt, mektig godt, mektig mektig. :D

1407527771256.png

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...