Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klar for å motta pepper fra Lycos og eventuelle andre mat-hipstere; jeg har nettopp inntatt en av de rettene jeg virkelig får skryt for, og jeg vil påstå at det ble ganske vellykka i dag også. Norsk chili con carne, sannsynligvis passe langt fra originalen til at CCC-kjennere ville følt seg skuffet om jeg serverte det til dem, men akkurat det gir jeg beng i. Så lenge det smaker godt, er jeg fornøyd. Muligens også det sunneste jeg kommer til å hive i meg ila. den neste uken. Løk, hvitløk, chili, piri piri, paprika, tomat, bønner, spisskummen, koriander, pepper, og en knivsegg timian. Smaker godt, og etterlater deg med en herlig, brennende følelse - først på tunga, så i ganen, og så i svelget. Døyves med et glass iskald melk. :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg veldig fornøyd med min egen prestasjon. Jeg og tre andre presenterte vår løsning på en caseoppgave i kveld. Presentasjonen handlet mye om egg. En av opponentene våre stilte et litt kritisk spørsmål. Og jeg slo til med et ordspill og sa at "man kan ikke lage omelett uten å knuse noen egg". Vi fikk stående applaus og avsluttet med publikum på vår side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg veldig fornøyd med min egen prestasjon. Jeg og tre andre presenterte vår løsning på en caseoppgave i kveld. Presentasjonen handlet mye om egg. En av opponentene våre stilte et litt kritisk spørsmål. Og jeg slo til med et ordspill og sa at "man kan ikke lage omelett uten å knuse noen egg". Vi fikk stående applaus og avsluttet med publikum på vår side.

Man kan ikke lage omelett uten å knuse et forsikringsselskap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...