€uropa Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Siden jeg snart er ferdig med bachelorgraden, sendte jeg i dag en søknad på en relevant jobb fra høsten av. Søknadsfristen er ikke før om 3 uker, men det tok kun 58 minutter før mottakeren svarte og inviterte til intervju. Jeg håper det er positivt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er det nok hvis det gikk så kort tid. Lykke til. Jeg drømte at samboeren prøvde å drepe meg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hva kan please som i please him for eksempel, oversettes til? Her sto jeg helt fast! Translate sier behage men det blir feil. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er vel ikke feil, men litt stivt for dagligtale. "fornøyd" kan brukes kanskje? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja, eller tilfredsstille, takk for svar! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hva kan please som i please him for eksempel, oversettes til? Her sto jeg helt fast! Translate sier behage men det blir feil. Suge ham. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Klar for å motta pepper fra Lycos og eventuelle andre mat-hipstere; jeg har nettopp inntatt en av de rettene jeg virkelig får skryt for, og jeg vil påstå at det ble ganske vellykka i dag også. Norsk chili con carne, sannsynligvis passe langt fra originalen til at CCC-kjennere ville følt seg skuffet om jeg serverte det til dem, men akkurat det gir jeg beng i. Så lenge det smaker godt, er jeg fornøyd. Muligens også det sunneste jeg kommer til å hive i meg ila. den neste uken. Løk, hvitløk, chili, piri piri, paprika, tomat, bønner, spisskummen, koriander, pepper, og en knivsegg timian. Smaker godt, og etterlater deg med en herlig, brennende følelse - først på tunga, så i ganen, og så i svelget. Døyves med et glass iskald melk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Nå er jeg veldig fornøyd med min egen prestasjon. Jeg og tre andre presenterte vår løsning på en caseoppgave i kveld. Presentasjonen handlet mye om egg. En av opponentene våre stilte et litt kritisk spørsmål. Og jeg slo til med et ordspill og sa at "man kan ikke lage omelett uten å knuse noen egg". Vi fikk stående applaus og avsluttet med publikum på vår side. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 En av opponentene våre stilte et litt kritisk spørsmål. Og jeg slo til med et ordspill og sa at "man kan ikke lage omelett uten å knuse noen egg"Der balanserte du på en knivsegg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Nå er jeg veldig fornøyd med min egen prestasjon. Jeg og tre andre presenterte vår løsning på en caseoppgave i kveld. Presentasjonen handlet mye om egg. En av opponentene våre stilte et litt kritisk spørsmål. Og jeg slo til med et ordspill og sa at "man kan ikke lage omelett uten å knuse noen egg". Vi fikk stående applaus og avsluttet med publikum på vår side. Man kan ikke lage omelett uten å knuse et forsikringsselskap. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Vær forsiktig i trafikk og sånt i dag. Det er fredag den 13 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 FunFact: Er det fredag den 13. i Februar, er det også fredag den 13. i Mars. (Bortsett fra skuddår). Gikk bra i Februar, så går nok bra i Mars også. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Vær forsiktig i trafikk og sånt i dag. Det er fredag den 13 Igjen? Var det ikke akkuratt fredag den 13.? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Se innlegget over ditt eget... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Statistisk sett, er det tryggere å kjøre bil i Nederland på fredag den trettende, mens i England er det farligere i trafikken på denne dagen. Kilde: Wikipedia Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Det er fredag 13 i november også. Dette året har hele tre ulykkesdager. Kjipt for de som er overtroiske. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Se innlegget over ditt eget... hehe, så ikke at det var kommet ett svar på neste side .P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg