Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snedig. Spiste en trekvart grandis og tok en pils. 2 timer senere sitter jeg på kne og leker mr creosote fra Meaning of Life på do. Hva faen?

Høres ut som matforgiftning. De grandisene er ikke helt til å stole på. Har selv fått det av en Grandiosa en gang. Stygge greier. Håper det går over snart.

Er nå vanligere å spy av pils enn pizza

Lenke til kommentar

Hvor lang tid pleier det å ta før man får svar fra NAV når man sender mail, har ventet 6 dager nå, sto det skulle ta 2 arbeidsdager.

De få gangene jeg har hatt kontakt med dem via epost har jeg fått svar i løpet av to til fire arbeidsdager. Kanskje litt for lenge siden de i utgangspunktet sier de skal svare innen to, men siden jeg aldri har måttet vente veldig lenge så har jeg ikke syntes det har vært noe problem.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en nettside der jeg kan kjøpe billig hårvoks (eller andre stylingprodukter jeg ikke vet det ordentlige navnet på)? Inn- eller utland. Vet om Blivakker.no, finnes det andre og potensielt billigere steder? Skal ikke ha noe fancy, men frisører tar jo blodpris.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en nettside der jeg kan kjøpe billig hårvoks (eller andre stylingprodukter jeg ikke vet det ordentlige navnet på)? Inn- eller utland. Vet om Blivakker.no, finnes det andre og potensielt billigere steder? Skal ikke ha noe fancy, men frisører tar jo blodpris.

Lag en tråd i Mote og velvære-kategorien. Der får du mest sannsynlig raskere og bedre svar enn her.

Jeg kan forøvrig ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Det har jeg. Saksbehandlere som ikke er tilgjengelig mer enn to eller tre dager i uka. Saksbehandlere som er på kurs og visstnok skal ringe tilbake. Jeg sier "visstnok" fordi det er ikke bestandig de ringer opp igjen.

Nå sist var det en saksbehandler som var veldig stereotypisk bergenser. Jeg slapp knapt nok til når jeg snakka med han. Babla som en foss og gav meg egentlig ikke svar på det jeg spurte om. Og så var det bare plutselig "Okay, hadet. *beep beep beep*"

Lenke til kommentar

Det har jeg. Saksbehandlere som ikke er tilgjengelig mer enn to eller tre dager i uka. Saksbehandlere som er på kurs og visstnok skal ringe tilbake. Jeg sier "visstnok" fordi det er ikke bestandig de ringer opp igjen.

Nå sist var det en saksbehandler som var veldig stereotypisk bergenser. Jeg slapp knapt nok til når jeg snakka med han. Babla som en foss og gav meg egentlig ikke svar på det jeg spurte om. Og så var det bare plutselig "Okay, hadet. *beep beep beep*"

Ja altså, jeg mente at jeg ikke har hatt noe problem med å bli satt over av sentralbordet. Det er veldig ofte at den jeg skal snakke med ikke er til stede, men det er ikke sentralbordet sitt feil.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...