Kakeshoma Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Ikke vær det.. Husk at det er vanvittig mange andre som klart det minst like bra eller bedre før deg, så at du har klart å bake noen ok skoleboller er ingen stor bragd. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Ikke vær det.. Husk at det er vanvittig mange andre som klart det minst like bra eller bedre før deg, så at du har klart å bake noen ok skoleboller er ingen stor bragd. Nei nå syns jeg da du må gi deg litt Til å være første gang er det bra 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Joa, sorry mækk.. Hatt en klassisk drittdag, så ville bare få noen andre ned på samme nivå De så digge ut Therawyn. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Ikke vær det.. Husk at det er vanvittig mange andre som klart det minst like bra eller bedre før deg, så at du har klart å bake noen ok skoleboller er ingen stor bragd. Jeg fikk servert en helt grei skolebolle her forleden, og fikk høre at "hemmeligheten bak deigen" var at den var eltet i maskin. Men min deig blir bedre, og jeg elter for hånd, hehe. Skal man brife med hemmeligheten bak bør det helst være utopisk godt det man serverer. "Hemmeligheten bak er at jeg ikke gjorde det selv" slår kanskje litt tilbake på en, også. Therawyn sine så fine ut, da. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det kjipeste med sånne er hvis midten er bare en deigete klump fordi eggegreia har bløtet den opp eller ikke blitt ferdig stekt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Så rart å ha Mine Innlegg på topp istedet for venstresiden. Ligger liksom i muskelminnet. Samme her. Drar instinktivt musa opp til venstre halvveis før jeg kommer på at den nå er på toppen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 blei ganske forvirra når jeg logga inn her i sta. gjorde samma feilen som dere Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Ikke verst for en nybegynner, synes jeg. Ser veldig bra ut, får vann i kjeften 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Det kjipeste med sånne er hvis midten er bare en deigete klump fordi eggegreia har bløtet den opp eller ikke blitt ferdig stekt.Hm, det har jeg ikke opplevd. Verken med hjemmelagde eller butikkjøpte. De jeg lagde ble i alle fall veldig gode. Bedre enn de jeg har kjøpt i butikk, synes jeg. Emancipate, jeg har ikke maskin, men har det på ønskelisten. Men i grunnen går det helt fint å elte for hånd. Synes det er kjekt, jeg. Endret 21. februar 2015 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Nei.Tlf.slå på Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Noen som bor/har bodd på hybel på Lena rundt videregående skolen/folkehøgskolen her? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hei og godkveld har ikke rørt alkohol siden nyttårsaften, men nå koser jeg meg med ett glass rødviiiiin Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Venner nok meg til det nye designet etterhvert. Hadde dog vært kjekt med et "black theme" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 God aften good Sir! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Venner nok meg til det nye designet etterhvert. Hadde dog vært kjekt med et "black theme" Kakezoma har lagt ut dark theme. Her. Folk var visst fornøyd. De som vil ha dark. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Har han en egen tråd for denne skinnen? Chatteboksen er fremdeles lys. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Har han en egen tråd for denne skinnen? Chatteboksen er fremdeles lys. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436037&&page=2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Dark theme var litt kul, lasta den inn nå Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Noen som bor/har bodd på hybel på Lena rundt videregående skolen/folkehøgskolen her? Har bodd på selve folkehøgskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg