Lunalotic Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Den nye designen er helt jævlig. Endret 20. februar 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg merker i grunn ikke noe forskjell, men det kan være fordi jeg ikke bruker standard-skinnet, samt køler på med alskens ad-blokkere, script-blokkere og betaler 29 kr for å slippe reklame. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 adblocker er blitt så plagsomt, nesten mere plagsomt enn ads for tida, nå som alskens nettsider blokkerer adblocker så jeg må slå den av for å lese innhold eller se video. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Har til gode å støte på det på andre steder enn Wowhead, og jeg bruker ikke den sida så mye lenger uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 En kompis av meg fortalte på skolen på tirsdag at han skal gifte seg. Han og kjæresten har vært sammen i 10 måneder. Jeg trodde at han spøkte, så han fikk vel ikke den reaksjonen han håpet på. Men da jeg innså at han var alvorlig, var det jo en veldig hyggelig nyhet. Forhåpentligvis får jeg treffe bruden i morgen. Det er vel et tegn på at man er på vei inn i voksenlivet når venner begynner å gifte seg og få barn (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen). Skal de gifte seg nå, eller har de forlovet seg nå? Jeg giftet meg da jeg var 21. Det ekteskapet holdt i akkurat 7 år Men jeg hadde vært sammen med eksen i 2 år da vi giftet oss. Egentlig så tror jeg ikke lengden på forholdet nødvendigvis avgjør om ekteskapet holder. En kompis av eksen proklamerte høyt at vi burde gjøre det samme som han og kona (da de giftet seg). Være sammen i 8 år før de giftet seg. 6 mnd senere var de separert Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Har til gode å støte på det på andre steder enn Wowhead, og jeg bruker ikke den sida så mye lenger uansett. VGtv, tv3 player osv osv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Mange artikler på hw.no sine sider også loader ikke før man slår av adblocker. Det er nesten blitt mere PITA enn ads i seg selv. Endret 20. februar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 En kompis av meg fortalte på skolen på tirsdag at han skal gifte seg. Han og kjæresten har vært sammen i 10 måneder. Jeg trodde at han spøkte, så han fikk vel ikke den reaksjonen han håpet på. Men da jeg innså at han var alvorlig, var det jo en veldig hyggelig nyhet. Forhåpentligvis får jeg treffe bruden i morgen. Det er vel et tegn på at man er på vei inn i voksenlivet når venner begynner å gifte seg og få barn (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen). Skal de gifte seg nå, eller har de forlovet seg nå? Jeg giftet meg da jeg var 21. Det ekteskapet holdt i akkurat 7 år Men jeg hadde vært sammen med eksen i 2 år da vi giftet oss. Egentlig så tror jeg ikke lengden på forholdet nødvendigvis avgjør om ekteskapet holder. En kompis av eksen proklamerte høyt at vi burde gjøre det samme som han og kona (da de giftet seg). Være sammen i 8 år før de giftet seg. 6 mnd senere var de separert De har forlovet seg nå og skal gifte seg i juni. Kompisen min fyller 26 år før den tid. Kjæresten er vel omtrent like gammel, for han sa at de møttes første gang da de gikk på videregående. Du har rett i at ekteskapet kan holde. Men det er jo tryggere å gifte seg hvis man har vært sammen lenge, er ferdig med utdannelsen og i det minste har prøvd å bo sammen først. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 En kompis av meg fortalte på skolen på tirsdag at han skal gifte seg. Han og kjæresten har vært sammen i 10 måneder. Jeg trodde at han spøkte, så han fikk vel ikke den reaksjonen han håpet på. Men da jeg innså at han var alvorlig, var det jo en veldig hyggelig nyhet. Forhåpentligvis får jeg treffe bruden i morgen. Det er vel et tegn på at man er på vei inn i voksenlivet når venner begynner å gifte seg og få barn (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen). Skal de gifte seg nå, eller har de forlovet seg nå? Jeg giftet meg da jeg var 21. Det ekteskapet holdt i akkurat 7 år Men jeg hadde vært sammen med eksen i 2 år da vi giftet oss. Egentlig så tror jeg ikke lengden på forholdet nødvendigvis avgjør om ekteskapet holder. En kompis av eksen proklamerte høyt at vi burde gjøre det samme som han og kona (da de giftet seg). Være sammen i 8 år før de giftet seg. 6 mnd senere var de separert De har forlovet seg nå og skal gifte seg i juni. Kompisen min fyller 26 år før den tid. Kjæresten er vel omtrent like gammel, for han sa at de møttes første gang da de gikk på videregående. Du har rett i at ekteskapet kan holde. Men det er jo tryggere å gifte seg hvis man har vært sammen lenge, er ferdig med utdannelsen og i det minste har prøvd å bo sammen først. Første bud er å bo sammen, tenker jeg. Så har det litt å si hvilket stadie man er på i livet, for er man veldig ung så er man nesten garantert å forandre seg. Det er ikke gitt at man forandrer seg i samme retning. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det stemmer. Kompisen min er jevnlig på treningssenteret og kommer sikkert til å holde seg i form og kanskje bli sprekere med tida. Da er det kjipt om dama for eksempel blir større. Nå må jeg gå, så jeg rekker bussen til restauranten jeg skal møte dem på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Så rart å ha Mine Innlegg på topp istedet for venstresiden. Ligger liksom i muskelminnet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det svingte av nyeste Ensiferum plata. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Har til gode å støte på det på andre steder enn Wowhead, og jeg bruker ikke den sida så mye lenger uansett. VGtv, tv3 player osv osv Forklarer mye. Jeg er aldri inne på slike intetsigende sider. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 I dag laget jeg skoleboller. Ikke verst for en nybegynner, synes jeg. 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 For lite gul eggeguffe. Det er jo det som er best. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 De øverste der så veldig fine ut 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvorfor kjøpte jeg bare én Red Bull i går Tidenes feilskjær.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Ser utmerket ut Therawyn 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 De øverste der så veldig fine utDe er akkurat de samme som de på fatet. De er bare dynket i melis og kokosmasse. Tusen takk for fine kommentarer. Litt stolt av meg selv i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg