Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Bake.. for første gang? What. Har du ikke hatt heimkunnskap? Og aldri bakt noe hjemme?

Jo, men vi bakte ikke, lagde bare middag og sveler/pannekaker/vafler. Og nei, ingen hjemme verken laget hjemmelaget mat eller bakte. Og jeg var ikke særlig velkommen på kjøkkenet heller, så var særdeles lite interessert i matlaging som liten. Nå har jeg begynt å lage ting selv (altså fra bunnen), og har begynt å få interesse for å lage nye ting. Nå vil jeg prøve meg på baking, noe jeg alltid har syntes har vært skummelt.

Apropos baking.......under inspillinga av Enter Dragon kom Lee's kona Linda med et brett sjokoboller til settet , disse inneholdt en ulovlig type "skrå" , knegg knegg ;)

Lenke til kommentar

En kompis av meg fortalte på skolen på tirsdag at han skal gifte seg. Han og kjæresten har vært sammen i 10 måneder. Jeg trodde at han spøkte, så han fikk vel ikke den reaksjonen han håpet på. Men da jeg innså at han var alvorlig, var det jo en veldig hyggelig nyhet. Forhåpentligvis får jeg treffe bruden i morgen.

Det er vel et tegn på at man er på vei inn i voksenlivet når venner begynner å gifte seg og få barn (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen).

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Haha :p Kjenner følelsen. Jeg er 22 og allerede er opp mot 25% av kullet mitt fra VGS gift eller forlova. En hel haug som gifta seg sommeren som var. Regner med det blir en heftig baby boom nå til våren. Fatter ikke at de vil, altså. Brorparten av de har ikke bodd under samme tak en gang før de gifta seg....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...