Datasmurf Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Gjesp indeed. Føler kjeven kommer til å gå ut av ledd om dette fortsetter. Begynner å gjøre vondt når jeg strekker meg. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Her var det da fryktelig lite aktivitet ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 sweet kan man spise de hvite tingene? Lol. "De hvite tingene".. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 sweet kan man spise de hvite tingene? Lol. "De hvite tingene".. Koffert? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) sweet kan man spise de hvite tingene? Lol. "De hvite tingene".. Koffert?Nei, bare surprised at noen ikke vet hva 'de hvite tingene' er. Endret 16. februar 2015 av darkness| Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 sweet kan man spise de hvite tingene? Lol. "De hvite tingene".. Koffert?Nei, bare surprised at noen ikke vet hva 'de hvite tingene' er. Kviser? xD Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Heter det ikke "groer"? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Brandon Lee ville fylt 50 denne mnd......kung fu stjernen Michael Chan var venn med både far og sønn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Bake.. for første gang? What. Har du ikke hatt heimkunnskap? Og aldri bakt noe hjemme?Jo, men vi bakte ikke, lagde bare middag og sveler/pannekaker/vafler. Og nei, ingen hjemme verken laget hjemmelaget mat eller bakte. Og jeg var ikke særlig velkommen på kjøkkenet heller, så var særdeles lite interessert i matlaging som liten. Nå har jeg begynt å lage ting selv (altså fra bunnen), og har begynt å få interesse for å lage nye ting. Nå vil jeg prøve meg på baking, noe jeg alltid har syntes har vært skummelt. Apropos baking.......under inspillinga av Enter Dragon kom Lee's kona Linda med et brett sjokoboller til settet , disse inneholdt en ulovlig type "skrå" , knegg knegg Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Denne uka har gått rimelig fort. Gleder meg til helg og et skikkelig måltid ! 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Helt enig. Dagene har bare flydd forbi! Halvannen dag igjen til man kan slenge beina på bordet og slappe helt av. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) En kompis av meg fortalte på skolen på tirsdag at han skal gifte seg. Han og kjæresten har vært sammen i 10 måneder. Jeg trodde at han spøkte, så han fikk vel ikke den reaksjonen han håpet på. Men da jeg innså at han var alvorlig, var det jo en veldig hyggelig nyhet. Forhåpentligvis får jeg treffe bruden i morgen. Det er vel et tegn på at man er på vei inn i voksenlivet når venner begynner å gifte seg og få barn (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen). Endret 19. februar 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 10 måneder sammen og skal gifte seg? Skilsmisse incoming? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 De har visst kjent hverandre i mange år før de ble sammen. I tillegg er de kristne, så da er nok ikke skillsmisse så attraktivt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Haha Kjenner følelsen. Jeg er 22 og allerede er opp mot 25% av kullet mitt fra VGS gift eller forlova. En hel haug som gifta seg sommeren som var. Regner med det blir en heftig baby boom nå til våren. Fatter ikke at de vil, altså. Brorparten av de har ikke bodd under samme tak en gang før de gifta seg.... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det har ikke min kristne venn og dama hans heller. Men når folk har fått det til å fungere i mange hundre år tidligere, finner de sikkert en løsning. Foreldrene mine kjente ikke hverandre så lenge før jeg ble født og de flyttet sammen, hvilket gikk greit i 6 år. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som kan forklare denne? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ikke uten at det oversettes til norsk først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg