Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Min mening rundt luksusgjenstander er at om DU synes det er verdt det, så er det verdt det. En vare er verdt så mye som folk betaler for den. Hadde den ikke solgt til den prisen, så hadde produsenten senket den.

Produsenter har gjerne en overpriset toppmodell for å selge mer av den nest beste. I lys av den overprisede toppmodellen fremstår den nest beste som et fornuftig kompromiss. Uten toppmodellen ville den nest beste vært toppmodell, og dermed solgt mindre. Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvorfor noen har behov for klokker til titusener av kroner, kommer jeg aldri til å forstå. Men, vi er alle forskjellige og takk og lov for det.

Nei virker sikkert rart. Men det er kick på selve navnet ( av grunner jeg faktisk ikke vil gå inn på) og ikke det at de er dyre. Håpet jo de var mye billigere( lenge siden jeg så på de, men har litt bedre råd nå enn litt før) . Så det.. Andre dyre klokker , Rolex eller hva de alt heter intresser meg ikke i det hele tatt.

Kankje jeg gjør meg skyldig i et visst selvbedrag oppi det der? :hmm: Jaja. Er iallefall ikke livsviktig, skal nok klare meg greit uten også :)

Kjøp heller en Opel om du likwe Omega-navnet
Lenke til kommentar

Alternativt er folk reduserte, eller har brukt dagen på å komme seg hjem. For øvrig var jeg ute med forumfolk i går, og kom tilbake til hotellrommet halv åtte i morges, etter å ha drukket en halvliter vodka. Det første glasset var 80/20 vodka/brus, de påfølgende drakk jeg rent. Så har vi kombinasjonen kulde (rommet mitt hadde en temperatur på 9 grader da jeg kom hjem i sted), søvnmangel, og lettere kuppelhue. Sliten.no. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...