Emancipate Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Min mening rundt luksusgjenstander er at om DU synes det er verdt det, så er det verdt det. En vare er verdt så mye som folk betaler for den. Hadde den ikke solgt til den prisen, så hadde produsenten senket den.Produsenter har gjerne en overpriset toppmodell for å selge mer av den nest beste. I lys av den overprisede toppmodellen fremstår den nest beste som et fornuftig kompromiss. Uten toppmodellen ville den nest beste vært toppmodell, og dermed solgt mindre. Endret 7. februar 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article10624709.ece 16 svensker fanget på isflak. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Smakte Dr Pepper for første gang i dag. Har ikke gått glipp av noe, skjønner jeg. Rar smak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvorfor noen har behov for klokker til titusener av kroner, kommer jeg aldri til å forstå. Men, vi er alle forskjellige og takk og lov for det. Nei virker sikkert rart. Men det er kick på selve navnet ( av grunner jeg faktisk ikke vil gå inn på) og ikke det at de er dyre. Håpet jo de var mye billigere( lenge siden jeg så på de, men har litt bedre råd nå enn litt før) . Så det.. Andre dyre klokker , Rolex eller hva de alt heter intresser meg ikke i det hele tatt. Kankje jeg gjør meg skyldig i et visst selvbedrag oppi det der? Jaja. Er iallefall ikke livsviktig, skal nok klare meg greit uten også Kjøp heller en Opel om du likwe Omega-navnet Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Nei, det kan du si. Jeg ble temmelig skuffa den gangen jeg smakte Dr Pepper. Endret 7. februar 2015 av oOF Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kjøp heller en Opel om du liker Omega-navnet Nei fordi: 1. Der er det bare et binavn, må være hovednavn. 2. Omegategnet er ikke med (tror jeg) 3. Liker ikke Opel som bilmerke. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Bli elektriker. Da kan du herje med Ohm så mye du orker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Bli elektriker. Da kan du herje med Ohm så mye du orker. Ja faktisk akkurat det jeg har tenkt Skal utdanne meg til elektriker. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Planen her også nå. Kan en hel del og tar det delvis som praksiskandidat er planen og tar opp de få VG1/VG2 fagene jeg trenger i det kommende året. Ikke stort jeg trenger så kan gå fort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kjøp heller en Opel om du liker Omega-navnet Nei fordi: 1. Der er det bare et binavn, må være hovednavn. 2. Omegategnet er ikke med (tror jeg) 3. Liker ikke Opel som bilmerke. Det er Lotus-merke på den da. Hvertfall ene utgaven. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Det er liten storm her. Blåste skikkelig for et par timer siden. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Lite liv her. Kanskje strømmen har gått overalt, så folk ikke får logget seg på internett ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Nei, de mest aktive har flytta over til sin egen skype-gruppe. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Yep, det er sånt som skjer. Vi stjeler de interessante til en egen chattegruppe, så får tråden stå som lokkemiddel til nye folk. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Alternativt er folk reduserte, eller har brukt dagen på å komme seg hjem. For øvrig var jeg ute med forumfolk i går, og kom tilbake til hotellrommet halv åtte i morges, etter å ha drukket en halvliter vodka. Det første glasset var 80/20 vodka/brus, de påfølgende drakk jeg rent. Så har vi kombinasjonen kulde (rommet mitt hadde en temperatur på 9 grader da jeg kom hjem i sted), søvnmangel, og lettere kuppelhue. Sliten.no. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har funnet min lidenskap. Glad for det. Det tok sin tid, men bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har funnet min lidenskap. Glad for det. Det tok sin tid, men bedre sent enn aldri. .... og? Jeg føler du utelukket en vesentlig viktig del av setningen din. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Onanering. Hun har funnet onanering. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har funnet min lidenskap. Glad for det. Det tok sin tid, men bedre sent enn aldri. .... og? Jeg føler du utelukket en vesentlig viktig del av setningen din.Vel, jeg postet det i feil tråd, men gadd ikke å rette på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg