Kammizez Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Den åpenbare løsningen her er jo strikkepinnen. Ønsker dere absolutt ikke å barn er det ingenting som stopper dere. Det er uansett uansvarlig overfor et framtidig barn å bli foreldre som 17-18 åringer når(om) dere ikke er klare for det. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Dette er uten tvil den beste Lotto-reklama: Jeg falt litt for denne, kanskje fordi jeg kjenner meg igjen som rollen som styremedlem i et sameie: Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hadde kjæresten min blitt gravid nå så hadde hun bare tatt abort. Heldigvis er hun såpass oppegående at hun ikke vil ha kids. Faktisk så misliker vi unger sterkt. Synes umåtelig synd på deg som må bli far Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Faktisk så misliker vi unger sterkt. Synes umåtelig synd på deg som må bli far Et reelt eksempel på at folk er forskjellige: Jeg synes synd på deg. 5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg har alltid hatt lyst til å bli en far, men ikke så tidlig som dette. Men folk er forskjellige! Og uforvents ting kan skje. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvorfor det?Fordi folk er forskjellige. Unger er helt fantastiske små skapninger, og at du ikke ønsker deg barn syns jeg er trist på dine vegner. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Trist på dine vegne, ikke mine vegne. Hvordan kan du synes at noe jeg ikke vil at skal skje er trist på mine vegne? Det gir ingen mening Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Trist på dine vegne, ikke mine vegne. Hvordan kan du synes at noe jeg ikke vil at skal skje er trist på mine vegne? Det gir ingen mening Han synes det er synd at du synes det er trist på hans vegne. Eller noe. Blir nok ikke barn på meg heller. Men tror ikke det er så mange damer som er enige der desverre. Om det er, ta kontakt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hadde kjæresten min blitt gravid nå så hadde hun bare tatt abort. Heldigvis er hun såpass oppegående at hun ikke vil ha kids. Faktisk så misliker vi unger sterkt. Synes umåtelig synd på deg som må bli far Var fristet til å skrive "mordere" . Men det blir vel for drøyt det kanskje. Men at man kan ha et så lempfeldig kynisk syn på et eget kommende avkom virker litt skremmende. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det er jo bare en klump med celler.det er ikke en person. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Please abort this dicussion. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hurr durr onani er massedrap Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Har drept noen millioner barn i min tid da. Kanskje milliarder. Kanskje jeg burde rope BWAHAHA I AM GOD når jeg tørker dem vekk? Endret 6. februar 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det var litt mer informasjon enn jeg tror de fleste ønsket seg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Selv ser jeg frem til å føre slekten videre en dag, men ikke før jeg har fast jobb og stabil og god økonomi, slik at jeg har råd til det. e: Stikker til Oslo, ttyl. Endret 6. februar 2015 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Da har jeg endelig internettilgang igjen etter linjetrøbbel. Vært uten internett siden tirsdag. First world problem, men så irriterende Abonnementet mitt bir oppgradert fra Bredbånd 10 til Bredbånd 20 også, med oppgr.start i dag. Yay for speed Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 e: Stikker til Oslo, ttyl. oh shit Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 gjem deg og dra for gardina, Slimda! har kjøpt billett hjem igjen den 27 februar. blir greit å være hjemme igjen en stund. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Da har jeg endelig internettilgang igjen etter linjetrøbbel. Vært uten internett siden tirsdag. First world problem, men så irriterende Abonnementet mitt bir oppgradert fra Bredbånd 10 til Bredbånd 20 også, med oppgr.start i dag. Yay for speed Akkurat hoppe fra 40/10 til 50/15. I praksis er det ingen forskjell, men jeg betaler jo det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg