Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen spiller på utenlandske spill der man kan vinne gigantbeløp. Da er det ikke sikkert media heller ville snappet det opp.med en gang hvertfall, om det var en Nordmann.

Hvis det skulle være noe, regnet jeg med det måtte være noe sånt.

Og denne personen ville kommet på et forum og gitt bort millioner til tilfeldige folk på denne tråden? Tvilsomt.

Lenke til kommentar

Det hadde kommet utrolig godt med akkurat nå. Da kunne jeg kjøpt leilighet eller hus som jeg og kjæresten kunne flytta inn i og oppdra det kommende barnet der :)

Oi. Lykke til.. håper hun blir voksen snart.
Takk :)

Hun er 18 så hun er teknisk sett voksen. Men prevensjon ble brukt hver gang, og det feilet til slutt. Slikt kan skje og vi får bare gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar

Noen spiller på utenlandske spill der man kan vinne gigantbeløp. Da er det ikke sikkert media heller ville snappet det opp.med en gang hvertfall, om det var en Nordmann.

Og denne personen ville kommet på et forum og gitt bort millioner til tilfeldige folk på denne tråden? Tvilsomt.

https://www.youtube.com/watch?v=yoak51EyZBo

Lotto-millionærer er ikke som alle andre millionærer.

Lenke til kommentar

Veldig tvilsomt ja :) Men helt umulig nei. Om man vant så vanvittig mye og i tlllegg følte seg knyttet til miljøet på et forum, fins kanskje de som kunne funnet på noe sånt og i lykkerusen.

Lenke til kommentar

Takk :)

Hun er 18 så hun er teknisk sett voksen. Men prevensjon ble brukt hver gang, og det feilet til slutt. Slikt kan skje og vi får bare gjøre det beste ut av det.

Jeg vet ikke hva slags prevensjon dere bruker, men jeg håper du er sikker på det.

P-piller ble tatt hver dag, samt kondomer ble brukt iblant i tillegg.

Lenke til kommentar

Å få barn når man er 18 er tidlig. Det hadde jeg ikke vært klar for selv. Jeg er vel ikke klar for det. Jeg hadde i hvert fall ikke vært der jeg er i dag hvis jeg hadde fått barn da jeg var 18. Men så lenge man kan og har lyst, så.

Tror du ikke jeg vet det? Vi har prøvd så godt vi kan å unngå det ved hjelp av prevensjon, men nå har det skjedd og jeg skal bli den beste pappaen jeg bare kan være. Det var selvsagt ikke planen å få barn så tidlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å få barn når man er 18 er tidlig. Det hadde jeg ikke vært klar for selv. Jeg er vel ikke klar for det. Jeg hadde i hvert fall ikke vært der jeg er i dag hvis jeg hadde fått barn da jeg var 18. Men så lenge man kan og har lyst, så.

Tror du ikke jeg vet det? Vi har prøvd så godt vi kan å unngå det ved hjelp av prevensjon, men nå har det skjedd og jeg skal bli den beste pappaen jeg bare kan være. Det var selvsagt ikke planen å få barn så tidlig.

Det var ingen kritikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, jeg vil iallefall ønske dere lykke til videre, med både barn og skole/jobb. Blir nok tøft en periode, men alt går ann.

Vet foreldrene deres om dette og støtter dere i avgjørelsen om å beholde barnet?

Tusen takk :)

Skal nok gå bra, blir tøft som du sier også.

Nei, bare bestevennen min som vet om det foreløpig, jeg fortalte han mens vi var ute i går. Ellers skal vi nok fortelle foreldrene våre om ikke for lenge, men det blir nok ikke lett.

Det var ingen kritikk.

Ah misforsto, trodde det var det jeg. Lett for og bli litt defensiv...

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

Trøst deg med det, hadde det vært i trønderland, hadde ikke mange leet et øyelokk. Jeg kjenner flere som ble gravide ila. ungdomsskolen og starten av gymnaset og valgte å beholde barnet, og har i dag god utdanning og god jobb, men det var jo en del snakk på bygda der og da. Men det er bare noen få som ikke klarte seg bra.

e:

https://www.youtube.com/watch?v=yoak51EyZBo

Lotto-millionærer er ikke som alle andre millionærer.

Dette er uten tvil den beste Lotto-reklama:

Uten tvil. Kongen på haugen osv.

For øvrig kan jeg meddele at jeg nå har vært på 25-årsdag med thaisuppe, kaker, massevis av hvitvin (jeg tror jeg drakk en trekvart flaske eller så, og det på en torsdag, definitivt mer enn studentene og de andre på gebursdagen). Nesten bare jenter, hovedsakelig medisinstudenter. Ingen å prate med noe som helst om. :p

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lykke til med barnet. Kanskje det er en mening at det skulle bli sånn? Det er sikkert en god ide å gjøre det beste ut av det ja, og tenke fremover :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Lykke til med barnet. Kanskje det er en mening at det skulle bli sånn? Det er sikkert en god ide å gjøre det beste ut av det ja, og tenke fremover :)

Tusen takk :)

Hmm ja, hvem vet. Har sett så mange ganger folk som har blitt gravide veldig tidlig og programmer på tv osv. Da har jeg sagt at det var altfor tidlig, de er idioter som får barn så tidlg før man er etablert osv, og trodde aldri at jeg skulle komme i samme situasjon. Men det gjorde jeg nå da. Karma strikes back vil jeg tro :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...