Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

hva er galt med folka på kvinneguiden

90% ser på meg som en arrogant, naiv, dum, ung, empatiløs(((deres ord))) og de mener jeg hester dem?? de forsetter og forsetter med den buhu din hetser så er omtrent alt de har å komme med "du snakker piss" "du lyver" "fanatiker" "hets" "personangrep" gud jeg ler

Lenke til kommentar

hva er galt med folka på kvinneguiden

90% ser på meg som en arrogant, naiv, dum, ung, empatiløs(((deres ord))) og de mener jeg hester dem?? de forsetter og forsetter med den buhu din hetser så er omtrent alt de har å komme med "du snakker piss" "du lyver" "fanatiker" "hets" "personangrep" gud jeg ler

Du burde ikke heste dem

• Liker 2
Lenke til kommentar

Satt inn brorparten på høyrentekonto i alle fall. Så hadde jeg vel kjøpt meg noen eiendommer rundt omkring. Som Stavanger, Trondhjem, Bergen, Berlevåg, Larvik og Solund. Kjøpt meg bil og tatt lappen; oppgradert PC-en (jeg må ha et større kabinett for å få plass til et nytt skjermkort, dømrade midi-tower med liten byggeplass); nye høyttalere, forsterker, CD-spiller og platespiller; og aksjer i Coca-Cola og Orkla, just for the fuck of it. Kanskje også bestukket IT-ansvarlig i Polaris Media-konsernet til å oppgradere maskinene i avisa Sør-Trøndelag til noe som faktisk fungerer til filmredigering og å bruke de programmene vi bruker uten at det hele hoster og harker seg gjennom, eller at viktige maskiner bruker 10 minutter på å starte opp.

Men hovedsakelig høyrentekonto for fremtiden.

Lenke til kommentar

Hva hadde dere gjort med 291 mill?

Hvordan det, har du vunnet det?

Hadde nok gitt vekk noe til familie og et par kjente. Hadde kjøpt drømmebolig, den ideelle bilen og litt annet småtteri data/tv osv . Et cruise verden rundt kanskje. Et rundtur i america et par mndr, alltid hatt lyst til. Men hadde nok plassert ganske mye og.

Lenke til kommentar

Hva hadde dere gjort med 291 mill?

Betalt ned studielån til søsken og foreldre. Kjøpt et hus i Norge og et i England, vanlig størrelse, hva faen er vitsen med 12 soverom? Og ellers bare reist jækla mye rundt og levd livet relativt normalt, men uten å bekymre meg. Hadde vært digg.

Om noen år muligens starta min egen bokhandel, fordi det hadde vært fantastisk, og det hadde blitt Norges beste bokhandel.

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...