€uropa Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 http://www.kjendis.no/2015/01/31/kjendis/anno/nrk/reality/farmen/37457719/ "- Jeg fikk tilsendt spørsmål på min private telefon fra en person som ønsket å kjøpe undertøyet jeg brukte på «Anno» for 6000 kroner. ... Hun har ikke anmeldt forholdet." Heh, er kjøp av klær også blitt forbudt nå? Det er vel ikke ulovlig før gjentatte uønskede henvendelser glir over til å bli trakassering. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hmm, hva skal jeg ordne meg til kveldsmat tro... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg satt akkurat på do og lurte på om jeg tisset eller bæsjet. Så jeg kan lage "te". Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) http://bruktetruser.com No kidding. Og trolig NSFW. Endret 2. februar 2015 av Garanti Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg satt akkurat på do og lurte på om jeg tisset eller bæsjet. Så jeg kan lage "te". All of my WTF? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Kan lage te på brukte truser også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Du har gått LITT for lenge uten å få deg noe, Bytex. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Begynner å bli mektig lei diaré etter å ha hatt det 4 år i strekk >< føler jeg snart ikke har mer rasshøl igjen. Bare et blødende åpent sår med hull i Endret 2. februar 2015 av Nstin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Begynner å bli mektig lei diaré etter å ha hatt det 4 år i strekk >< føler jeg snart ikke har mer rasshøl igjen. Bare et blødende åpent sår med hull iDet er godt mulig det er noe du spiser/Drikker du ikke tåler. Sjekket deg for melkeallergi eller lignende? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Setter så pris på dine små innhopp der du poster kvalitetsmusikk, Lyc. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 I live to serve. Jeg gikk forøvrig og nynnet på "Its my life, whatever I wanna do" i sånn... 3 dager. Skylder på deg! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det er godt mulig det er noe du spiser/Drikker du ikke tåler. Sjekket deg for melkeallergi eller lignende? Det er det nok. Men har testet meg for melkeallergi, og tatt mange blodprøver, mange avføringsprøver, kamera i magen, prøver av tolvfingertarmen og magesekken. Finner ingen ting. Mangler bare kamera opp i baken nå. Det må vel bare til da. Vil helst beholde fiseringen noen år til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg gikk forøvrig og nynnet på "Its my life, whatever I wanna do" i sånn... 3 dager. Skylder på deg!Kan ikke gå rundt og kaste bort tid på sånt. YOU HAVE TO COLLECT REAL EDUCATION. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Kameragreia går fint. Er bare en liten tube. Mindre enn en vanlig kubbe man legger i skåla. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det er ikke tykkelsen som er problemet, det er hvor langt inn den skal som er det skumle og vonde. Men er jo bedre enn å drite 5 ganger om dagen, hver eneste dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Ikke sant. 5 ganger om dagen er ca like mye jeg driter i måneden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Det er ikke tykkelsen som er problemet, det er hvor langt inn den skal som er det skumle og vonde. Men er jo bedre enn å drite 5 ganger om dagen, hver eneste dag. Når fattern var plaget med mye diare var det fordi han hadde tykktarmskreft. Det ble først oppdaga av kamera opp bak. Så det bør du definitivt sjekke ut. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Varte ikke lenge PB var borte nei. Regnet nesten med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg