Rolf_X Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 god kveld... Sitter å klør meg litt i hue og lurer på om noen har en anelse. Har en G750 som jeg har eid i over ett halvt år. Er det noen her som vet om noen bæreveske som passer til dette "beistet" av en laptop? God kveld og god helg folkens Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Skal jeg orke å gå på butikken og kjøpe noe digg? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hmmm... nope nope nope. Satt å leste opp å surra litt på nettet. Har vist hatt min Gmail i over 10 år nå . Dam så mange år. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 J*vla internett. Problemer med en eller annen linje her i Nordland, så forbindelsen faller ut hos meg en gang i timen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Vil også anbefale Fireball!Er ikke fireball trukket fra butikken? eller var det en annen en? Ikke sist jeg kjøpte det, som er ca 12 dager siden. Jeg mener den whiskey likøren med kanel, det er den du tenker på? tror det bare var ét parti. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg har aldri hatt mere enn en sånn melding i slengen. Jeg hadde 22 en gang. Da var jeg borte i 2-3 dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Omnom, hvit pizza med masse kjøtt, ost og chili. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ich liebe Pizza! må være noe mer enn bare kjøtt og ost, dog, gjerne paprika. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Pøh. Sykt - og vemmelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Synes det er mer vemmelig å være så fordømmende og trangsynt å anse dette som så sykt. De skader ingen. Ikke din sak. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Er ikke så sikker på det. At det ikke skader noen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Og det sier mer om deg enn noe annet. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg vil si personer som trenger å gjennomføre slike ekstreme modifikasjoner lider av et psykisk problem. Men det er de selv det går utover, så jeg bryr meg ikke så mye om hva de gjør. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Neida. Skal ikke fordømme, det er sant. Beklager at det virket slik. Tenkte litt stakkars barn, hun ene er firebarns mor. Men ok. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Synes det er mer vemmelig å være så fordømmende og trangsynt å anse dette som så sykt. De skader ingen. Ikke din sak. Det er greit nok at de ikke skader noen andre enn muligens seg selv, og at de skal få gjøre som de vil, men det er absolutt ikke pent å se på. Jeg får vondt bare av bildene. For dem som har så mange pieringer som typen på det øverste bildet, må det også være veldig tungvint å barbere seg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Ich liebe Pizza! må være noe mer enn bare kjøtt og ost, dog, gjerne paprika. Paprika gir meg ikke noe. Derfor hadde jeg på masse chili. Og ananas. e: Synes for øvrig bildene på forrige side var ganske kule. Liker folk som gjør slike kroppsmodifikasjoner. I det minste er det ikke en shabby tribal på overarma eller delfin over rumpesprekken. Endret 31. januar 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Det ser jo helt forjævlig ut. Stygt som juling. Men det påvirker da ingen andre enn de selv, så ser ikke noe problem med å gjøre noe sånt. Eller hvorfor andre skal bry seg. Men når du gjør noe sånt så må man nesten regne med å få noen kommentarer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ich liebe Pizza! må være noe mer enn bare kjøtt og ost, dog, gjerne paprika.disgusting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg