KatrinaS Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Det er det. Nå er jo det frokosten jeg har i dag. Sånn går det når man forsover seg... Hadde skrudd på mange alarmer og lagt tlf på andre siden av rommet. Våkna av at broren min vekka meg klokka 9 og da lå telefonen under puta. Må begynne å låse inn tlf om natta Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Fremdeles veldig glatt ute her i tigerstaden. Hva skal folk til helga da ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Fest på fredag. Vurderer om jeg skal prøve meg på noe sprit igjen. Vet ikke om jeg tør Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 er vel ikke noe problem det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Det har gått litt langt de siste gangene jeg har hatt sprit på fest Orker ikke blackout og 3 dagers hangover igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Så dropp spriten og hold deg til noen øl. Ikke bland dem, hvertfall, det er oppskrift på elendighet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Fest på fredag. Vurderer om jeg skal prøve meg på noe sprit igjen. Vet ikke om jeg tørSå ikke drikk sprit? Finnes jo tusen andre typer alkohol du kan drikke? Så dropp spriten og hold deg til noen øl. Ikke bland dem, hvertfall, det er oppskrift på elendighet. Myte. Å "blande" alkohol har ingenting for seg annet enn totale mengde alkohol. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 En på jobben fortalte at han pleide blande brennevin i øll. Da ble han hengt ut som homo. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Fest på fredag. Vurderer om jeg skal prøve meg på noe sprit igjen. Vet ikke om jeg tørSå ikke drikk sprit? Finnes jo tusen andre typer alkohol du kan drikke?Så dropp spriten og hold deg til noen øl. Ikke bland dem, hvertfall, det er oppskrift på elendighet. Myte. Å "blande" alkohol har ingenting for seg annet enn totale mengde alkohol. På Fylla på NRK konkluderte de med noe annet. Promillen vil angivelig stige fortere med for eksempel vin fordi boblene gjør at alkoholen fortere kommer ut i blodet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Du skriver at man blir raskere full, men ikke fullere. Endret 29. januar 2015 av Slimda Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Siden det er snakk om drikking, så vil jeg anbefale alle som liker litt søt lakris godteri til å prøve ut "Små Grønne". Det er en likør med lav alkohol prosent som smaker helt fantastisk godt! Lakris og granateple. Vil også anbefale Fireball! Her er også et bilde av en drink jeg og kjæresten lagde i helga som var. Den fikk veldig mye oppmerksomhet ^^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Fremdeles veldig glatt ute her i tigerstaden. Hva skal folk til helga da ? Hvit helg. Hahahahahaha, neida. Karaoke med dama og veninnene hennes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 En på jobben fortalte at han pleide blande brennevin i øll. Da ble han hengt ut som homo. Jepp. Garantert homo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Vil også anbefale Fireball!Er ikke fireball trukket fra butikken? eller var det en annen en? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Vil også anbefale Fireball!Er ikke fireball trukket fra butikken? eller var det en annen en? Ikke sist jeg kjøpte det, som er ca 12 dager siden. Jeg mener den whiskey likøren med kanel, det er den du tenker på? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Du vet du har sagt noe helt idiotisk når. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg har aldri hatt mere enn en sånn melding i slengen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg skjønte den ikke Rudde. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Og alle 102 på samme innlegg? Ja da tipper jeg at på 100 av de står det samme kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg