Teitgutt Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Er det billetør'n som manglar kunnskapar no, Quote? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg lurte på noe: Er det ikke allmennkunnskap å vite at Pompeii var en by som ligger i dagens Italia, og ble rammet av et vulkanutbrudd? Og jeg lurer (oppriktig)på: Hvilken verden tilhører du, som kan lure på det? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Er det billetør'n som manglar kunnskapar no, Quote? Han har heldigvis kunnskapene i orden. Spesielt ferjerutene. Men tanken din var god - jeg blir forbauset over enkelte lærerstudenters allmennkunnskapsnivå. Blir jo nesten sett på som et geni dersom man vet at 1. verdenskrig kom før 2. verdenskrig. Ehm. Og jeg lurer (oppriktig)på: Hvilken verden tilhører du, som kan lure på det? Tellus. HEHEHEHehehehEH Endret 24. januar 2015 av Quote Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Haha, ja det er så mangt i den klassen der! Hugsar vi på eit tidspunkt fikk beskjed av ei frå Drammen om at vi kunne sette oss fremst i klasserommet om prating i timen var sånn eit problem for oss. På lærarstudiet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Nå er jeg egentlig dritlei av å se et grønt banner med Andrull som årets bruker som aldri forsvinner. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Er det ikke bare til å trykke på "skjul melding"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Nei den kommer tilbake hver gang. Ganske plagsomt ja. Vet ikke hvem det er engang. Endret 25. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 man får det ikke mer morro enn man lager sjæl! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 man får det ikke mer morro enn man lager sjæl! Den der syns jeg er litt sånn harry Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Nå er jeg egentlig dritlei av å se et grønt banner med Andrull som årets bruker som aldri forsvinner.Aldri sett den jeg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er så utrolig deilig med masse snø og firehjulstrekk! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er så utrolig deilig med masse snø og firehjulstrekk!Utrolig irriterende med masse snø og tohjulstrekk! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Helt forjævlig med snø! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hjemme fra LAN, var digg, men det skal bli godt å sove utstrekt i egenseng i stedet for i fosterstilling i en hjørnesofa. Og så har jeg fått blåst ren PC-en for støv, tatt ut to herpa vifter, satt i én ny en (den andre hadde egentlig ingen hensikt), og satt i en ny HDD. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er så utrolig deilig med masse snø og firehjulstrekk!Utrolig irriterende med masse snø og tohjulstrekk! Utrolig morro med masse snø og tohjulstrekk også, min mening i hvert fall Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Skjønner ikke hvorfor folk misliker snø. Eneste irriterende med det er folk som ikke klarer å kjøre. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er så utrolig deilig med masse snø og firehjulstrekk!Utrolig irriterende med masse snø og tohjulstrekk! Utrolig morro med masse snø og tohjulstrekk også, min mening i hvert fallDet er sant, men er noe annet når man står i en laang kø, i oppoverbakke på veldig dårlig føre. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Skjønner ikke hvorfor folk misliker snø. Eneste irriterende med det er folk som ikke klarer å kjøre. Hahah! Helt enig. Elsker når det kommer 2 centimeter med nysnø og halve verden stopper opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg