KinderLinda Returns Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Mommys home Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 I mine glansdager pleide det å gå 3-4 flasker, men i disse dager tror jeg bare at jeg drikker én. En og en halv hvis det er cava og jeg har spist på forhand. Sa vel aldri at jeg ikke likte den, grunnen til at jeg forlot den chatten, var at jeg ba om å bli venn med Linda uten å bli lagt til, og hun la meg til likevel. Jeg har nok med den opprinnelige chatten, trenger ikke enda en. Vin kan være slitsomt ja.. Pleide selv å dure nedpå 3-4 flasker vin lett, men nå om dagen er det et mareritt. Jeg kan rapportere at vi er skuffet i "den andre" chatten. Det er ikke det at vin er slitsomt, det er mer det at ting under 37 % alkoholinnhold er kjedelig. Jeg kan fint bøtte i meg noen liter dram på en kveld. Ta en halvliter brus av valgfri type, drikk opp / hell ut (jeg foretrekker førstnevnte) til du sitter igjen med rundt 20 % brus. Fyll opp resten med 40 %, 60 % eller 96 %. Rist svakt og snu på flaska slik at det blander seg, vips, du har godsaker for veien fra vorspielet til festen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Har fått øynene opp for smaktilsatt sprit i det siste. Nærmere bestemt Bacardi oakheart og jim beam honey, disse to rakkerne blandet med 5-10% cola og en isbit går ned som melk, ikke noe problem og få gjort kål på en 70cl flaske på under en time. Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Noen som husker hva den gamle nettsiden med pool og minigolf het? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Primer4 er en bra fyr. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Noen som husker hva den gamle nettsiden med pool og minigolf het? Jippii.no? 2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 123spill.no husker jeg fra mine yngre dager Deilig med helg, men fy satan så pisskaldt det er her om dagen. Tror tærne mine enda er numne etter noen mil med sykkel i -12 i dag Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Noen som husker hva den gamle nettsiden med pool og minigolf het? Jippii.no? Stemmer Haddde helt glemt hva det het. Ser det er lagt ned nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Man går på en knivegg når man rydder mens man drikker . Plutselig snubler man, er over på feil side av eggen, og roter mer enn man rydder Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Eller faller og slår seg til blods Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Merker jeg får vondt i handleddet av å sitte i en sofa og game. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) edit: Yhea, no. Endret 24. januar 2015 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Skal i begravelse og drev og googlet korrekt antrekk. Kom over følgende: Noen ganger angis lys påkledning ved begravelser. Det kan for eksempel være ved begravelsen til et barn. Da skal man selvfølgelig unngå svarte klær. Selvfølgelig? Hvorfor er det selvfølgelig? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Selvfølgelig? Hvorfor er det selvfølgelig?Når det angis lys bekledning skal man unngå sorte klær. Dette er selvfølgelig fordi sorte klær ikke er lyse. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jeg fikk visst ikke frem det jeg lurte på (fordi jeg leste setningene jeg siterte feil). Hvorfor har man lyse klær i barns begravelser? Endret 24. januar 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvis barnets begravelse skjer på sommertid blir det gjerne for varmt med sorte klær Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Men det driter man i om det er en voksen person som begraves om sommeren? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 yepp, fordi det ved barne begravelser gjerne er flere barn, og man da ønsker å ta mer hensyn til dem. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg fikk visst ikke frem det jeg lurte på (fordi jeg leste setningene jeg siterte feil). Hvorfor har man lyse klær i barns begravelser?Lyst = uskyld. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg lurte på noe: Er det ikke allmennkunnskap å vite at Pompeii var en by som ligger i dagens Italia, og ble rammet av et vulkanutbrudd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg