Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal hushjelpen flytte inn hos meg. Blir digg med tre hjemmelagde måltiden om dagen.

 

Kommer faktisk til å spare penger på dette, da jeg bruker mer på laundry service og take-out enn jeg betaler hun. Nå skal hun gjøre absolutt alt av husarbeid. God kokk er hun også, jobbet tidligere på en restaurant.

Er'a fin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk to flasker vin på jobben i dag, sånn ut av det blå.

"Sjur, drekk du vin?"

"Ja."

"Rød eller kvit?"

"Begge."

"Her har du en Riseling Kabinett 2013 og en Marqués de Nombrevilla, som takk for arbeidet."

"…"

"Takk."

Hvor mange flasker vin pleier du å drikke på en kveld ?

Forresten hørte jeg at du ikke likte den nye DNFK chatten.. hva er grunnen ?

Lenke til kommentar

I mine glansdager pleide det å gå 3-4 flasker, men i disse dager tror jeg bare at jeg drikker én. En og en halv hvis det er cava og jeg har spist på forhand.

 

Sa vel aldri at jeg ikke likte den, grunnen til at jeg forlot den chatten, var at jeg ba om å bli venn med Linda uten å bli lagt til, og hun la meg til likevel. Jeg har nok med den opprinnelige chatten, trenger ikke enda en. :p

Lenke til kommentar

I mine glansdager pleide det å gå 3-4 flasker, men i disse dager tror jeg bare at jeg drikker én. En og en halv hvis det er cava og jeg har spist på forhand.

 

Sa vel aldri at jeg ikke likte den, grunnen til at jeg forlot den chatten, var at jeg ba om å bli venn med Linda uten å bli lagt til, og hun la meg til likevel. Jeg har nok med den opprinnelige chatten, trenger ikke enda en. :p

Vin kan være slitsomt ja.. Pleide selv å dure nedpå 3-4 flasker vin lett, men nå om dagen er det et mareritt.

 

Jeg kan rapportere at vi er skuffet i "den andre" chatten.

Lenke til kommentar

Mye gode australske viner her nede. Jeg har virkelig fått smaken på rosé i det siste. Iskald fra kjøleskapet med et par isbiter oppi glasset. Veldig godt.

Finnes det noen lokale bryggerier med noe annet enn pilsner ? Eller har ikke ølhipsterne slått til i .ph enda ?

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

 

Mye gode australske viner her nede. Jeg har virkelig fått smaken på rosé i det siste. Iskald fra kjøleskapet med et par isbiter oppi glasset. Veldig godt.

Finnes det noen lokale bryggerier med noe annet enn pilsner ? Eller har ikke ølhipsterne slått til i .ph enda ?

 

 

Nei, det har jeg ikke sett enda. Lokale barer har kun San Miguel. LItt dyrere steder har import, men det er bare kjedelige merker som Carlsberg og Guiness.

 

Savner virkelig norsk øl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...