L4r5 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Fra DIN side kanskje, men merk mine ord: Plutselig så koker hu kanina di. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Har føkka opp ryggen Gjør megavondt om jeg slår med høyrearmen.. Søren klype. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Nå skal hushjelpen flytte inn hos meg. Blir digg med tre hjemmelagde måltiden om dagen. Kommer faktisk til å spare penger på dette, da jeg bruker mer på laundry service og take-out enn jeg betaler hun. Nå skal hun gjøre absolutt alt av husarbeid. God kokk er hun også, jobbet tidligere på en restaurant. Er'a fin? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Må innrømme at utseende var en avgjørende faktor i ansettelsesprosessen, ja. Jeg er en gammel gris. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Åh, fy faen. Sovnet på bussen inn til byen i dag, så på den som gikk inn til sentrum, så på jobb nå nettopp. Holdt på å ramle av stolen jeg satt i. Kjenner det blir tidlig kveld på meg i dag, ja! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Må innrømme at utseende var en avgjørende faktor i ansettelsesprosessen, ja. Jeg er en gammel gris. Du er en vis mann. Ikke la noen fortelle deg noe annet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg fikk to flasker vin på jobben i dag, sånn ut av det blå."Sjur, drekk du vin?""Ja.""Rød eller kvit?""Begge.""Her har du en Riseling Kabinett 2013 og en Marqués de Nombrevilla, som takk for arbeidet.""…""Takk." 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg fikk to flasker vin på jobben i dag, sånn ut av det blå. "Sjur, drekk du vin?" "Ja." "Rød eller kvit?" "Begge." "Her har du en Riseling Kabinett 2013 og en Marqués de Nombrevilla, som takk for arbeidet." "…" "Takk." Hvor mange flasker vin pleier du å drikke på en kveld ? Forresten hørte jeg at du ikke likte den nye DNFK chatten.. hva er grunnen ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 I mine glansdager pleide det å gå 3-4 flasker, men i disse dager tror jeg bare at jeg drikker én. En og en halv hvis det er cava og jeg har spist på forhand. Sa vel aldri at jeg ikke likte den, grunnen til at jeg forlot den chatten, var at jeg ba om å bli venn med Linda uten å bli lagt til, og hun la meg til likevel. Jeg har nok med den opprinnelige chatten, trenger ikke enda en. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Vin, ja. Høres ut som en god idé på en fredagskveld. Har en rød og en rosé liggende fra sommeren. De skulle egentlig bli julegaver, men slik blei det ikke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Sitter på jobb til 6 om morgenen denne fredagskvelden. Kjempegøy. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 I mine glansdager pleide det å gå 3-4 flasker, men i disse dager tror jeg bare at jeg drikker én. En og en halv hvis det er cava og jeg har spist på forhand. Sa vel aldri at jeg ikke likte den, grunnen til at jeg forlot den chatten, var at jeg ba om å bli venn med Linda uten å bli lagt til, og hun la meg til likevel. Jeg har nok med den opprinnelige chatten, trenger ikke enda en. Vin kan være slitsomt ja.. Pleide selv å dure nedpå 3-4 flasker vin lett, men nå om dagen er det et mareritt. Jeg kan rapportere at vi er skuffet i "den andre" chatten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Liker ikke vin lengre. Farsken ikkje godt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Vin, ja. Høres ut som en god idé på en fredagskveld. Har en rød og en rosé liggende fra sommeren. De skulle egentlig bli julegaver, men slik blei det ikke.>rosé Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Mye gode australske viner her nede. Jeg har virkelig fått smaken på rosé i det siste. Iskald fra kjøleskapet med et par isbiter oppi glasset. Veldig godt. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Mye gode australske viner her nede. Jeg har virkelig fått smaken på rosé i det siste. Iskald fra kjøleskapet med et par isbiter oppi glasset. Veldig godt. Finnes det noen lokale bryggerier med noe annet enn pilsner ? Eller har ikke ølhipsterne slått til i .ph enda ? Endret 23. januar 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Liker ikke vin lengre. Farsken ikkje godt Da er spørsmålet om feilen ligger hos deg eller vinen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Mye gode australske viner her nede. Jeg har virkelig fått smaken på rosé i det siste. Iskald fra kjøleskapet med et par isbiter oppi glasset. Veldig godt. Finnes det noen lokale bryggerier med noe annet enn pilsner ? Eller har ikke ølhipsterne slått til i .ph enda ? Nei, det har jeg ikke sett enda. Lokale barer har kun San Miguel. LItt dyrere steder har import, men det er bare kjedelige merker som Carlsberg og Guiness. Savner virkelig norsk øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg