Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Vi gjennomfører derfor en bokontroll blant alle studenter som bor så nær lærestedet at de kunne bodd hjemme hos foreldrene sine."

Burde det ikke heller stått: "... som har foreldre som bor så nær lærestedet at de like gjerne..."

 

 

Du har nok rett i det.

 

 

Det ville kommet som en stor overraskelse på meg, men jeg kan vel ikke utelukke noen ting.

Ble brev fra Lånekassen sendt til dine foreldres adresse?

 

 

Nei, det ble sendt på e-post.

Lenke til kommentar

Stemningen var høy i forelesningen i Economic Growth and Development i dag. Foreleseren foretrekker å bruke tavle framfor powerpoint. Og da han skjøv den første tavla opp, avdekket han en tegning av en diger pikk på den andre tavla. Han skjøv den fort ned igjen da alle i auditoriet gapskrattet og han så hvorfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

bare så synd vi gjør alt vi kan for å ødelegge denne kloden...

Tull og tøys. Jordkloden klarer seg ypperlig den. Uten problemer.

 

Det er verre med klimaet og livet på jordens overflate derimot.

 

Vi maa iverksette naturlig utvalg , Max Zorin style :D

 

Kanskje Stromberg ikke var saa gal allikevel , drukne Jorda og starte fra scratch.......det gaar jo til helvete uansett ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

heiter ungen noko barnsleg som ville gjort deg fnisete om du sa det framfor alle?

De skal kalle poden Kaare Knakkpoelse.....eller kanskje Rod Munch :D

 

Ante Valente : Hvorfor flytte Krekar , nordpaa ?

 

Han kunne bo , hos meg , paa Kampen......jadda , jadda , jadda !

 

Men fikk han , lov til det........neida , neida , neida !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

"Lugazi Police in conjuction with their counterparts in Entebbe are hunting for a notorious bum driller who escaped from police cells.

Louis Kasibante, 24, a resident of Kikawula Zone in Lugazi was arrested on October 18, 2010 after he shattered one Mutumba's ass. Narrating his ordeal, Mutumba told police that Kasibante would jokingly touch his Luzinda-like bums. "At first, I thought he was being a bully until he told me that he fancied downloading his sperms in my butt," Mutumba told detectives at Kikawula Police Station.

Mutumba further revealed that when he turned down Kasibante's request, he ganged up with his colleagues, Isaac Kigongo and Yasin Ssali who forced their anaconda-like whoppers in his bum. With his leaking bums, Mutumba was rushed to hospital. A search was mounted and the trio was nabbed in their sex den in Lugaxi Town Council."

 

Fargerikt språk må jeg si.

Lenke til kommentar

Nå skal hushjelpen flytte inn hos meg. Blir digg med tre hjemmelagde måltiden om dagen.

 

Kommer faktisk til å spare penger på dette, da jeg bruker mer på laundry service og take-out enn jeg betaler hun. Nå skal hun gjøre absolutt alt av husarbeid. God kokk er hun også, jobbet tidligere på en restaurant.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Nå skal hushjelpen flytte inn hos meg. Blir digg med tre hjemmelagde måltiden om dagen.

 

Kommer faktisk til å spare pengere på dette, da jeg bruker mer på laundry service og take-out enn jeg betaler hun. Nå skal hun gjøre absolutt alt av husarbeid. God kokk er hun også, jobbet tidligere på en restaurant.

Lykke til med forholdet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...