Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Har lyst å gi smykke men vet hun har men har aldi sett det på henne Ps hvorfor selger du ikke tingene heller datasmurf kan tjene deg rik vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg synes det har blitt litt vel stille i skypechatten jeg er med i Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Tror ikke mye av det jeg eier har verdi for andre enn meg. Kanskje noen av bøkene fra 1600- og 1700-tallet, men det er vel det. Eventuelt noen gamle manuskript for norske teaterstykker fra mellomkrigstida. Det jeg har mest av er definitivt bøker, og siden ambisjonene mine er å komme meg over 12.000 bøker igjen, skal jeg ikke selge noen av dem. Så følger musikk og filmer, men det selger heller dårlig. Eneste må være en plate og cover i god stand med Junipher Greene, nemlig "Friendship", første opplag. Med det fantastiske maleriet av Odd Nerdrum som omslag. Men ikke faen om jeg selger den. Det er god musikk, og jeg liker vinyl. Skal tydeligvis ikke stå på penger heller, etter at jeg sjekka rundt på noen gamle bankkontoer jeg ikke har sjekka dette årtusenet, og plutselig oppdaget at jeg hadde 711.000 kr, ikke 570.000 kr. Samt at jeg har penger i madrassen til en regnværsdag. Og veldig mange gamler mynter. Farfar starta myntsamlinga som ung voksen, pappa tok over da han var ung voksen, jeg fikk den som liten, og har vel egentlig ikke gjort så mye med den siden jeg var 10 år. For alt jeg vet er det noen verdier inni der også, men man selger da ikke slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ååå daså Trenger penger til lodon har dere forslag??? Borsett fra å selge tibg og pante flasker (((Kom gjerne med tips hvor jeg kan finne forlatte tonflasker))) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Finner det vanskeligere å finne tomgods i disse dager enn da jeg var liten. Tiggere og andre samler dem systematisk opp før jeg finner dem, så jeg har måttet starte min egen samling på jobb. Du kan vel alltids stikke innom noen bedrifter og kontorer og hva søren og tilby deg å fjerne alt tomgodset. Om de er som folka på kontorene rundt meg, ender de bare opp i søpla et par ganger i året uansett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg ringer bare et nummer, jeg. Så kommer det noen å henter alt tomgodset mitt og gir meg panten i avslag på eventuelle drikkevarer jeg ber dem ta med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ikke verst. Selv er jeg fornøyd med å drasse med meg en pose tomgods de 100 metrene bort til Bunnpris, og samtidig får med meg lunch på veien tilbake. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 tar med meg en pose med tomgods når jeg drar på butikken her. Er bare å gidde å ta med seg før det blir alt for mye... tok en søppelsekk ene gangen jeg hadde glemt det på en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Vil ikke spørre folk så trr jeg bare tar om jeg tilfelsigvis ser Ps hva gjør fadderene i dåpen er det meningeb jeg skal gå liksom?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Dåpsbarnet og den som bærer iallefall skal jo gå inn i kirken, skal fadderene også det?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Dåpsbarnet og den som bærer iallefall skal jo gå inn i kirken, skal fadderene også det??Du må nesten gå inn om du ikke vil stå på utsiden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Når jeg var fadder, fikk jeg vite når vi skulle opp med presten. Satt inne i kirka til ungen ble dyppa i vann. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Faddere står oppe sammen med foreldrene, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 ok gruer meg litt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Trenger ikke gjøre noe eller si noe, bare stå der. Det går fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 skal heldigvis ikke holde ungen eller si navnet så det går sikkert strålende Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 heiter ungen noko barnsleg som ville gjort deg fnisete om du sa det framfor alle? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Den heter "Optimistisk". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg