Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke mye av det jeg eier har verdi for andre enn meg. Kanskje noen av bøkene fra 1600- og 1700-tallet, men det er vel det. Eventuelt noen gamle manuskript for norske teaterstykker fra mellomkrigstida. Det jeg har mest av er definitivt bøker, og siden ambisjonene mine er å komme meg over 12.000 bøker igjen, skal jeg ikke selge noen av dem. Så følger musikk og filmer, men det selger heller dårlig. Eneste må være en plate og cover i god stand med Junipher Greene, nemlig "Friendship", første opplag. Med det fantastiske maleriet av Odd Nerdrum som omslag. Men ikke faen om jeg selger den. Det er god musikk, og jeg liker vinyl.

 

Skal tydeligvis ikke stå på penger heller, etter at jeg sjekka rundt på noen gamle bankkontoer jeg ikke har sjekka dette årtusenet, og plutselig oppdaget at jeg hadde 711.000 kr, ikke 570.000 kr. Samt at jeg har penger i madrassen til en regnværsdag. Og veldig mange gamler mynter. Farfar starta myntsamlinga som ung voksen, pappa tok over da han var ung voksen, jeg fikk den som liten, og har vel egentlig ikke gjort så mye med den siden jeg var 10 år. :p For alt jeg vet er det noen verdier inni der også, men man selger da ikke slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ååå daså

 

Trenger penger til lodon har dere forslag??? Borsett fra å selge tibg og pante flasker

(((Kom gjerne med tips hvor jeg kan finne forlatte tonflasker)))

Lenke til kommentar

Finner det vanskeligere å finne tomgods i disse dager enn da jeg var liten. Tiggere og andre samler dem systematisk opp før jeg finner dem, så jeg har måttet starte min egen samling på jobb. Du kan vel alltids stikke innom noen bedrifter og kontorer og hva søren og tilby deg å fjerne alt tomgodset. Om de er som folka på kontorene rundt meg, ender de bare opp i søpla et par ganger i året uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...