Datasmurf Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Apropo, har du sett at du får Krekar som ny nabo ? Ja, jeg gleder meg. Håper de tvinger ham opp hit, åkke som. Du har ikke innsett at du har ett lett hoarderpreg, og derfor verdsetter de fleste av dine gjenstander ganske høyt? :] Nope. Jeg kaster en del, skal jeg si deg. Finner gammelt skrap og tull som fulgte med de mange årene jeg abonnerte på Donald, eller billige ting jeg fikk for en mannsalder siden og ikke interesserte meg for da, og heller ikke nå. For ikke snakke om ødelagte ting uten sjanse til reparasjon. En dag burde jeg tømt skuffa for innmat til gamle 486-er og Pentium-er også. Jeg fikk aldri laga smykker av det uansett, og interessen for å bygge opp en pentium 1 og installere Win95 på og spille gamle spill som ikke vil fungere til tross for 32bits prosessor og kompatibilitetsmodus, er dalende. Endret 20. januar 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvor kan man få gjort om sine gamle prosessore til smykker i Norge ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Pessi: gullhjerte med kjede. Uslåelig. Gavekort hos fotograf til å ta babybilder. Gavekort på babysvømming. Penger på konto. Endret 20. januar 2015 av darkness| Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Nope. Jeg kaster en del, skal jeg si deg. Finner gammelt skrap og tull som fulgte med de mange årene jeg abonnerte på Donald, eller billige ting jeg fikk for en mannsalder siden og ikke interesserte meg for da, og heller ikke nå. For ikke snakke om ødelagte ting uten sjanse til reparasjon. En dag burde jeg tømt skuffa for innmat til gamle 486-er og Pentium-er også. Jeg fikk aldri laga smykker av det uansett, og interessen for å bygge opp en pentium 1 og installere Win95 på og spille gamle spill som ikke vil fungere til tross for 32bits prosessor og kompatibilitetsmodus, er dalende. Gjett om jeg angrer på at jeg brukte de første donalbladene i badekaret og slikt. Endret 20. januar 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 vil bare opplyse at mange dildoer er flerfarget personlig har jeg en hvit og rosa vibratorTakk, verdifull info. As if du ikke visste dette fra før. Hvordan var Satan's? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Jeg eide førsteutgaven av norske Donald Duck & Co fra 1948 da jeg var liten. Var en i familien som ga meg hele sin samling som gave, men så fant han ut at kanskje det ene bladet var verdifult. Mamma sa jeg måtte levere det tilbake. Endret 20. januar 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=7ONtnr9AR5c Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Apropo, har du sett at du får Krekar som ny nabo ? Ja, jeg gleder meg. Håper de tvinger ham opp hit, åkke som. Er vel et stykke fra Orkanger og ut til Kyrkseterøra? Da jeg var utpå der i fjor på jobb var det en ganske grei kjøretur unna, i hvert fall. Forøvrig utrolig flott tur å kjøre. Trondheim -> Kjørsvikbugen og tilbake. Endret 20. januar 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 skjer på forumet om dagen æ? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Skjer vel ingenting på det forumet her ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte øl i dag Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 så alt er ved det samme gamle da altså Lars - ølsalget er åpent 24/7 det, må bare kjenne de riktige folka Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Selger billig fiken nå. Veldig bra å sette vin på. kjøpte et par pakker. Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 noen som har noen gode utenlandske nettbutikker for klær? enten så er ting svinedyrt, alt for billig, eller shipper ikke til norge -.- Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 noen som har noen gode utenlandske nettbutikker for klær? enten så er ting svinedyrt, alt for billig, eller shipper ikke til norge -.- Spørs hva du skal ha. Har kjøpt noe feks wrangler bukser rimelig på eBay. Fra Usa og Uk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Lars - ølsalget er åpent 24/7 det, må bare kjenne de riktige folkaTar de kort? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Eller bo i det riktige landet. Jeg får en kasse med øl på døra for 100 NOK, døgnet rundt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Lars - ølsalget er åpent 24/7 det, må bare kjenne de riktige folkaTar de kort? nope, kun kontant er jeg redd, muligens natura - ikke spurt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Selger billig fiken nå. Veldig bra å sette vin på. kjøpte et par pakker.Ew? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 nope, kun kontant er jeg redd, muligens natura - ikke spurtDa hjelper det ikke på problemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg