Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

ååjaa

tenkte først på en jesusbok holdt jeg på å si for det er jo faktisk kristen dåp, men vil ikke være helt crazy heller og presse kristendomme på noen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

oki takktakk

har sett litt på sangbok osv men tror mamma skal kjøpe noe sånt

men så forslag om sånn høydemåler hva synes dere om det??

Lenke til kommentar

Bruk webcamet ditt til å spille inn en video der du forteller om ditt forhold din ungen og hvordan det skal bli å være fadder for vedkommende. Da er det en gave til ungen og ikke foreldrene.

For bonuspoeng kan filmen spilles av i konfimrasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg vet nå ikke det, jeg er ganske glad i sølvramma jeg fikk i navnefest-gave. Ditto sølvbestikket - har spiseskje, teskje, kakegaffel, gaffel, kniv, og en "matskyver" (eller hva søren) i sølv. Sistnevnte ble brukt veldig mye da jeg var liten. Både til å skyve mat på gaffelen, og til å "barbere" meg sammen med pappa, siden det lignet litt på en barberhøvel. Så pappa såpte inn kinnene mine og haka mi etter at han var ferdig med å såpe inn seg selv, og så brukte jeg matskyveren til å fjerne skummet på samme måte som han raket av seg skjegget. Må ha vært et helvete for mamma å pusse den hele tiden. :p Fikk også en sølvkopp jeg er glad i, og en sølvrangle - som jeg var svært glad i som liten, og verdsetter den dag i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

det er gave til ungen men hun verdsetter omtrent ingenting nå uansett

men tenker at unger liker jo å se hvor store de er blitt fks?? og mange setter pris på bunadssøvl til de blir eldre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

men hun har mange bra leker tror jeg

ps vil bare opplyse at mange dildoer er flerfarget personlig har jeg en hvit og rosa vibrator

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

vil bare opplyse at mange dildoer er flerfarget personlig har jeg en hvit og rosa vibrator

Takk, verdifull info.

Vær så god

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...