Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Det har du rett i Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 rips generelt er ofte sure. kanskje spessielt smårips Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Sier ikke at alle russere er drittsekker, men alle drittsekker er russere. Neida, en god del er polakker også. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Kommer inn på bunnpris og ska hent ut kontorstoln som kom på torsdagen. Sei te han Roger pakke nummeret og alt e go.Også kommer han med ei lita eska, på pakkelappen sto det 28kilo btw, som alldeles ikke va nå kontorstol.Tror dok fan ikke dæm ha sendt meg en jævla projektor...Eg sku ha nå å sett på. Ikke ei overprisa lampa for å lys opp rævhøle..Så det bi en morsom telefon til netonet i morra for å klag ^^ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Kommer inn på bunnpris og ska hent ut kontorstoln som kom på torsdagen. Sei te han Roger pakke nummeret og alt e go. Også kommer han med ei lita eska, på pakkelappen sto det 28kilo btw, som alldeles ikke va nå kontorstol. Tror dok fan ikke dæm ha sendt meg en jævla projektor... Eg sku ha nå å sett på. Ikke ei overprisa lampa for å lys opp rævhøle.. Så det bi en morsom telefon til netonet i morra for å klag ^^ tja, hadde nå vagt projektoren heller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Netonnet er altså ikke til å "stole" på? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Kan ikke akkurat beholde den da. Noe med at eg viste at det var feil vare osv. Den er jo verdt meir enn det dobbelte av hva stolen koster. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 hva med å hode den, men ikke bruke den ei stund for å se hva som skjer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Kommer inn på bunnpris og ska hent ut kontorstoln som kom på torsdagen. Sei te han Roger pakke nummeret og alt e go. Også kommer han med ei lita eska, på pakkelappen sto det 28kilo btw, som alldeles ikke va nå kontorstol. Tror dok fan ikke dæm ha sendt meg en jævla projektor... Eg sku ha nå å sett på. Ikke ei overprisa lampa for å lys opp rævhøle.. Så det bi en morsom telefon til netonet i morra for å klag ^^ tja, hadde nå vagt projektoren heller. Valgt? Du hadde altså valgt å stjele noe som potensielt kan være jævla dyrt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jaja. Godt at 99% av folk ikke er like kjøtthue som du er, da 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jaja. Godt at 99% av folk ikke er like kjøtthue som du er, da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1647269 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1646752 97% i hvert fall. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Netonnet er altså ikke til å "stole" på? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 er det noen som har tips til dåpsgave?? er fadder så vil kjøpe noe som kan bety noe for bebbisen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Tja. En typisk dåpsgave fra fadder er jo en sånn bilderamme i sølv der man kan risse inn vekt, høyde, dato og navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 men dåpen er om 5 dager så er litt redd det ikke er tid til sånn inngraveringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg