L4r5 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 NeiJo, det er faktisk sant. Han har fortalt det tidligere også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 det er så ubehagelig å invitere seg selv på besøk til folk;/// Tenk om de ikke liker deg da ? Uhøflig å be seg selv inn da. Tror de gjør det;//// sa ikke sånn "jeg kommer om 10 minutt" men spurte fint om de tilfeldigvis ville ha besøk men jeg avlyste det må være barnevakt;/ Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Viva La Russki. //yeah Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Sier ikke at alle russere er drittsekker, men alle drittsekker er russere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jepp, på hotell også. Mamma var på ferie på et hotell der det var en haug russere også. De oppførte seg som tullinger og stjal hele plastposer med pålegg og mat i kantina og tok med på rommet. Pluss at alle gubbene var konstant dritings og ropte og banna hele tiden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvordan klarte du å skille de fra de øvrige nordlendingene? 1 Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 I dag har jeg fått kontakt med hele en fremmed, via Imgur, av alle sider. Ikke at jeg henger der hele dagen heller. Men jeg er litt fornøyd med meg selv da, fordi jeg ville aldri i verden kunne forestilt meg å tørre å snakke med noen på nett for et par år siden. Ekstremisolert sosialangstvrak kan man vel kalle meg. Type "snakke" eller "chatte"? Chatte. Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Dagslinser er fryktelig slitsomt. Må bruke det nå inntil jeg får døgnlinsene(?) mine igjen. De man bruker dag og natt en hel måned. De har jeg aldri noen problemer med, men disse dagslinsene blir tørre i løpet av et par-tre timer og er konstant dosette. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 I dag har jeg fått kontakt med hele en fremmed, via Imgur, av alle sider. Ikke at jeg henger der hele dagen heller. Men jeg er litt fornøyd med meg selv da, fordi jeg ville aldri i verden kunne forestilt meg å tørre å snakke med noen på nett for et par år siden. Ekstremisolert sosialangstvrak kan man vel kalle meg. Type "snakke" eller "chatte"? Chatte. Vi har en dnfk skype-chat "om du tørr" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) bitchy resting face Check! Endret 19. januar 2015 av darkness| Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Vi nordmenn i Filippinene blir støtt og stadig tatt for å være russere. Språkene våre ligner visst ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg kan se den. På samme måte som jeg garantert ikke hører forskjellen på en thai og en vietnameser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvordan klarte du å skille de fra de øvrige nordlendingene?My god, at jeg har holdt ut med deg hele helgen er et under. Nordlendingene har tørrfisk overalt, vel. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Vi nordmenn i Filippinene blir støtt og stadig tatt for å være russere. Språkene våre ligner visst ...Noen som var i Kina ble nødt til å si at de var russere, for ingen hadde hørt om Norge. Men så var de uheldig og møtte på en russer... Så de gikk av bussen på første holdeplass selv om de skulle lenger. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvordan klarte du å skille de fra de øvrige nordlendingene?My god, at jeg har holdt ut med deg hele helgen er et under. Nordlendingene har tørrfisk overalt, vel. Finnes han i virkeligheten?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Finnes han i virkeligheten?!...ja? Burde han ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) :@@@ Endret 19. januar 2015 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Ikke før du spurte, men nå vet jeg det jo. Endret 19. januar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Nei men han fulgte meg nettopp på twitter Opprettholder iallefall rykte om at politikere liker smårips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg