*F* Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 LinkedIn er fint til sitt bruk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Absolutt. Godt for nettverking blant annet. Har vært bruker i 5 år eller så, nå, og stortrives med å delta i åpne diskusjoner med folk i alle situasjoner om ting jeg interesserer meg for og lignende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 ST. ANGER! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 bruker linkedin som cv. veldig kjekt sånn sett. også får man jobb en gang i mellom fra kontakter osv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Kjenner flere som har blitt "headhuntet" pga. profilen sin på LinkedIn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 er ganske kjekt, men har fått mer jobb via å kjenne folk eller møte folk tilfeldig enn linkedin. men er en liten ekstra måte kanskje. har aldri brukt det til å diskutere ting da sånn som smurfen oppi her. hva gjør dere på en lørdagskveld? jeg har sett litt på gotham og utsatt pakkinga igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 hva gjør dere på en lørdagskveld?Det veit jeg ikke enda siden det fortsatt bare er fredag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 åja, fillern. fint for meg, fordi jeg drar på søndag. har ikke hatt jobb siden slutten av oktober, og reist i hele november så det har gått litt i surr haha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Er ikke i tidsmaskinen min i dag, så det vet jeg ikke før imorgen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 hva har dere gjort på en FREDAGSKVELD da? nå har det dog blitt lørdag nett no. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Sitter og ser film med kjæresten. Gaflet i meg litt for mye snop, merker jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg leste "sopp" og lurte på hvorfor du satt på forumet om du dreiv og tura. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Er ikke i tidsmaskinen min i dag, så det vet jeg ikke før imorgen. Tidsmaskinen ble startet i dag. Eller i går rettere sagt. Var ikke mye å se der enda. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 hyggelig. det med film og kjærste altså. ikke digg å overspise jeg skal dra å ha en seriøs samtale med dama på søndag :/ voksenlivet asssss Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Den som leser sopp har selv tatt sopp. - Gammelt indianerordtak Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 hyggelig. det med film og kjærste altså. ikke digg å overspise jeg skal dra å ha en seriøs samtale med dama på søndag :/ voksenlivet asssss Er du gravid ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 ikke annet enn en matbaby en gang i mellom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Den som leser sopp har selv tatt sopp. - Gammelt indianerordtak Eneste jeg har å ruse meg på her er én øl og noen sovepiller. Ikke noe morsomt noe. Men si fra om du er i nærheten og har noe du vil dele. Satt og chatta på et annet nettsted tidligere i dag. Da fikk jeg tilbud om å pepper om jeg kom over på besøk til en fyr. Jeg er ikke sikker på at analen min hadde vært sikker om jeg hadde sagt ja så jeg avslo høflig. Dessuten frista det lite. Blir så skjelven av pepper. I tillegg til at leddgikta slår hardt ut da. Nå husker jeg forresten hvorfor jeg kutta ut det drittstoffet for flere år sida. Er noe søppel egentlig. Endret 16. januar 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg leste "sopp" og lurte på hvorfor du satt på forumet om du dreiv og tura.Nei, soppen sparer jeg til lørdag. Save the best for last, vet du. Shikaru, huffda. Hørtes ikke bra ut. Håper det går bra da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 er det bare jeg som ikke veit hva slags narkotika du sikter til når du sier "pepper"? jeg gikk forbi ei dame i oslo i går som gikk og røyka hasj på åpen gate. litt sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg