Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ANER ikke hva vaffel snickers refererer til eller hvorfor det er morsomt, så nei.

vaffel snickers = væffal sikkert = i hvert fall sikkert.

Minner meg om en diskusjon i klassen for mange år siden.

- Det skal jeg jaffal ikke.

- Du sa jaffal i steden for iaffal.

- Nei.

- Jo. Si det igjen da.

- Iaffal. Jaffal. Der ser du.

- Nå sa du jaffal igjen.

- Nei det gjorde jeg jaffal ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det å være i mot islam er ikke å støtte ytringsfrihet.

Men det å støtte at andre skal kunne utale seg kritisk om iskam er å støtte ytringsfrihet.

Men det er rasisme, og rasisme er ulovlig. Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Men man får ikke mye penger ut av NAV, jeg får 12k etter skatt per måned, og etter å ha punga ut faste utgifter (husleie, BSU, annen sparing, studielån, div. abonnement), har jeg 3k igjen, som jeg bruker på mat og nikotin.

Nå er det vel neppe meningen at du skal tjene så jævla mye på å nave heller da.

Endret av Dysfunctional
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden jeg prøvde å være morsom ved å bruke sarkasme over internett.

Jasså, men da så

Et godt tema å lage en dokumentar av, men skal jeg dømme etter traileren ser det ut til å være en av disse kjipe intervjudokumentarende hvor alle sier det samme. Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Jaja.. Skulle prøve å se "The Orphanage", men det nytter jo ikke å bruke CDON tydeligvis.

Her prøver jeg å for en gangs skyld være en ærlig og rederlig person som betaler for seg, også får jeg ikke tekst på den spanske filmen etter at jeg har ventet i evigheter med sinkenett for å få lastet den ned en gang. Tull og fanteri! :nei:

Lenke til kommentar

Men man får ikke mye penger ut av NAV, jeg får 12k etter skatt per måned, og etter å ha punga ut faste utgifter (husleie, BSU, annen sparing, studielån, div. abonnement), har jeg 3k igjen, som jeg bruker på mat og nikotin.

Nå er det vel neppe meningen at du skal tjene så jævla mye på å nave heller da.

Nei, det er det ikke, men det hadde jo vært greit om jeg tjente nok til å kunne betjene et lån eller en husleie hos noen andre enn mine foreldre.

Lenke til kommentar

Jaja.. Skulle prøve å se "The Orphanage", men det nytter jo ikke å bruke CDON tydeligvis.

Her prøver jeg å for en gangs skyld være en ærlig og rederlig person som betaler for seg, også får jeg ikke tekst på den spanske filmen etter at jeg har ventet i evigheter med sinkenett for å få lastet den ned en gang. Tull og fanteri! :nei:

Don't stress it. Filmen suger.

Lenke til kommentar

Don't stress it. Filmen suger.

Mora di suger. Hver natt.

Lenke til kommentar

Rasisme er når man diskriminerer en gruppe basert på deres hudfarge, etnisitet, kultur eller lignende kriterier man enten er født med eller oppvokst med.

Å ta mer betalt for en muslim enn for en kristen, er rasisme.

Å kritisere muslimer for kulturen de skaper, er ikke rasisme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...