Slimda Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Husk å få med happy ending. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Forskjellen på Norge og Frankrike er vel at franskmennene faktisk tørr stå opp for ytringsfriheten, Normennene (og spesielt media) bare sier dem Gjør det, men tørr aldri faktisk å publisere noe kontroversielt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 I dag så jeg en fyr som var prikk lik Datasmurf. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Forskjellen på Norge og Frankrike er vel at franskmennene faktisk tørr stå opp for ytringsfriheten, Normennene (og spesielt media) bare sier dem Gjør det, men tørr aldri faktisk å publisere noe kontroversielt.Det er forskjell på ytringsfrihet og islammotstand. Førstnevnte er langt enklere å støtte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hylling av Satan på G. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 I dag så jeg en fyr som var prikk lik Datasmurf. Dem er det ikke så reint få av. Syns jeg ser en både titt og ofte Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Forskjellen på Norge og Frankrike er vel at franskmennene faktisk tørr stå opp for ytringsfriheten, Normennene (og spesielt media) bare sier dem Gjør det, men tørr aldri faktisk å publisere noe kontroversielt.Det er forskjell på ytringsfrihet og islammotstand. Førstnevnte er langt enklere å støtte.Islam motstand er en del av ytringsfriheten. Men ytringsfriheten inkluderer også mye mer. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Islam motstand er en del av ytringsfriheten.LOL Jeg anbefaler dere å ikke snakke mer politikk, jus, samfunn eller prinsipper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Islam motstand er en del av ytringsfriheten. Men ytringsfriheten inkluderer også mye mer.Nei, Ytringsfrihet er friheten til å si hva man vil uten å bli kneblet av staten. Islammotstand er motstand til religionen og kulturen Islam fører med seg. At ytringsfrihet er noe som ikke eksisterer i et islamsk land betyr ikke at å være mot islam er å støtte ytringsfrihet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Angående diskusjonen rundt Datasmurf som akkurat var så tar jeg meg selv i å lure på hvorfor folk synes det er så fordømt viktig å påpeke at andres levemåte ikke er den "riktige". Endret 12. januar 2015 av L4r5 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Men man ser jo nivået disse demonstrantene legger seg på. Ikke akkurat intelligensiaen dette her i hettejakke og bakvendt-caps. Demonstrant til TV 2s reporter:- Jeg viser min avsky mot muslimjævler som deg De er mere av typen casuals i engelsk fotball som bare vil slåss. Sikkert samme gjengen som sitter og skylder på de "rødgrønne" og "jensemann" i alle kommentarfelt på nettavisene. Endret 12. januar 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Angående diskusjonen rundt Datasmurf som akkurat var så tar jeg meg selv i å lure på hvorfor folk synes det er så fordømt viktig å påpeke at andres levemåte ikke er den "riktige".Samme grunn til at reality-programmer er populære. "Se så rare dem er". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) En ting er vaffel snickers, vi blir alle snillere mot hverandre når vi offentlig viser avsky mot hverandre! Hallo, folkens! Jeg skrev "vaffel snickers" liksom! Det er jo dritgøy, dere skal jo le av sånt! Endret 12. januar 2015 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg ANER ikke hva vaffel snickers refererer til eller hvorfor det er morsomt, så nei. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Islam motstand er en del av ytringsfriheten. Men ytringsfriheten inkluderer også mye mer.Nei, Ytringsfrihet er friheten til å si hva man vil uten å bli kneblet av staten. Islammotstand er motstand til religionen og kulturen Islam fører med seg. At ytringsfrihet er noe som ikke eksisterer i et islamsk land betyr ikke at å være mot islam er å støtte ytringsfrihet. Det å være i mot islam er ikke å støtte ytringsfrihet. Men det å støtte at andre skal kunne utale seg kritisk om iskam er å støtte ytringsfrihet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Fikk plutselig sånt vanvittig sug på kålrabistappe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Da er Fjordland din rednings um..bedrift. De har nemlig ferdig kålrabistappe som bare skal varmes i micro. Hvis du rekker butikken da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 I'm alive 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg