Delvis Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som vet hvordan Postoppkrav-brev funker? Det står på posten sin side at det blir levert i postkassen, men da betaler man vel ikke for å få pakken? Det kommer et følgebrev i postkassen. Dette tar du da med til posten, betaler og får utlevert pakke. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Aha, skjønner. Takk Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg trodd posten skulle slutte med å sende slike meldinger i postkassen til folk ? De skulle vissnok gå litt mer over til å sende SMS, slik at man får melding på mobiltelefonen hver gang det kommer slike pakker. Det har i alle fall jeg hørt.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg trodd posten skulle slutte med å sende slike meldinger i postkassen til folk ? De skulle vissnok gå litt mer over til å sende SMS, slik at man får melding på mobiltelefonen hver gang det kommer slike pakker. Det har i alle fall jeg hørt.. Ja det er jo sant. Vanligvis kommer det sms med et pakkenummer. Nå har jeg ikke kjøpt noe på postoppkrav på det jeg kan huske, men sendte hvertfall en pakke med postoppkrav for et par år siden, og da måtte jeg fylle ut et sånt følgebrev. Det er litt mer greie med oppkrav tror jeg enn andre ting. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Happy birthday to me Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Liker meg i Oslo. Kan gjemme seg bort i mengden. Syns til og med Oslo blir for liten, treffer lett kjente der også. Det er en plage altså Her i Manila er det anslått å bo rundt 21,500,000. Selve bykjernen er også verdens mest befolkningstette område. Kan bli litt mye folk, til tider. Spesielt i trafikken. Er svært begrenset offentlig transport. Neste uken kommer paven på besøk, så da skal de stenge deler av byen for all trafikk. Da blir det ikke veldig gøy å komme seg til og fra jobb. Endret 11. januar 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Meh. Temperatur inne er en vanskelig ting. Dama vil ha badstu-temperaturer (24-25 grader), mens jeg syns 19-20 grader er ideelt. Det er lettere å kle på seg om det er kaldt enn å kle av seg hvis det er varmt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Skal være så varmt inne at man kan gå med t-skjorte og shorts året rundt.. Ville dere sagt fra om at en oppsigelse vil komme når dere vet når dere skal si opp, eller bare sagt opp når tiden kommer? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Vent til du har fått ny jobb om det ikke blir helt feil i situasjonen. Og så er det vel noen måneders oppsigelsestid, det må du ta med i betraktningen på når du skal si opp. Endret 11. januar 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Ah, søndag. Spiser rester av lørdagens middag mens jeg venter på søndagens middag, drikker Coca-Cola, og ser gamle episoder av The Simpsons, i tråd med Rolling Stones liste over de 150 beste episodene. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Happy birthday to me Happy birthday to you! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) [...] ser gamle episoder av The Simpsons, i tråd med Rolling Stones liste over de 150 beste episodene. Det gjør jeg også nå. Mange gode minner. Fin måte å slå ihjel tid på jobb. Endret 11. januar 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Absolutt. Fin måte å slå ihjel tid på generelt. Sett meg ned til 77. plass de siste dagene. Gjerne i kombinasjon med gaming eller jobb. Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 "The Imitation Game" var utrolig bra. Anbefales definitivt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) "The Imitation Game" var utrolig bra. Anbefales definitivt Hva er det? EDIT: Åja, en film Endret 11. januar 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Film om han som dekrypterte Enigma-maskinen til tyskerne under andre verdenskrig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Wow. Det er forøvrig ikke det han bør huskes for. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Stemmer. Han var også en dyktig Maraton-løper. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg