Datasmurf Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Pff. Jeg har rett, du tar feil. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Er masse meksikansk mat her i Filippinene etter at spanjolene styrte landet fra Mexio i 300 år, men jeg savner alikevel norsk taco. Det er noe eget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Du får ikke norsk kinarestaurant mat i Kina heller. Eller pizza grandiosa i Italia Endret 9. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Norsk taco > Texmex. I alle fall den en får i Texas. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 "Counter-terrorist win!" Sort of.. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Arg. Glemte noe greier på jobb. Stress med buss... hjem-byen-jobb-jobblokasjon2-jobb-byen-trening-byen-jobb-byen-hjem Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 14 timer på jobb er litt i overkant mye synes jeg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Det er derfor man jobber 8 timer.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hah, undermenneske. 7,5! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Tante kjøpte en ilder i 1983. Den døde i vaskemaskinen. Dusten pleide å sovne i kleskurven på badet. Og den klora/beit så mye (og jævlig) at ingen turte å dra på besøk dit. Og jeg fikk skrekk for ildere resten av livet. Han skjønte vel at dere var pingler og fikk lyst til å bite. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Mulig, har sett ildere som er så snille at du kan smøre dem på brødskiva omtrent. Tante sin var vel crazy, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 10 timer og 30 minutter jobb på onsdag, 9 timer i dag. Onsdag leste jeg en bok og anmeldte den, og folk likte det jeg skrev - sånn mot alle odds, og i dag lette jeg i 2 timer i en mørk kjeller etter bøker en av sjefene mine påsto hårdnakket var der nede. Jeg fant null og niks. Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Nå har jeg jammen meg flytta til Horten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Sga sei. Så da er du klar for å se på ubåt på Marinemuseet, Tordenskioldeika, kanalen, og lete etter Rolv Wesenlunds hus, og ta ferja til Moss? Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Sga sei. Så da er du klar for å se på ubåt på Marinemuseet, Tordenskioldeika, kanalen, og lete etter Rolv Wesenlunds hus, og ta ferja til Moss? Alt dette er allerede sjekket av på listen, bortsett fra å lete etter Wesenlunds hus. Har bodd I Vestfold i lange tider. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvordan er det å bo i Vestfold? Jeg havner der om et halvt års tid selv. Er det like mange raringer der som i Rogaland og Buskerud? Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvordan er det å bo i Vestfold? Jeg havner der om et halvt års tid selv. Er det like mange raringer der som i Rogaland og Buskerud? Tja, jeg er ikke den rette å rette det spørsmålet mot. Jeg er vel omtrent den mest menneskesky personen som finnes her i Vestfold, så har ikke mye kontakt med utenomverdenen foreløpig. Prøver å se om det er noen interessante fritidstilbud her i Horten nå da. Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Kan med sikkerhet si at det finnes en del raringer i Kodal/Andebu/Kvelde, mens i Sandefjord har jeg igjen ikke fått noe særlig inntrykk av den sosiale eliten der. Selv om jeg har oppholdt meg litt der også. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Liker meg i Oslo. Kan gjemme seg bort i mengden. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Vestfold, er ikke det på en måte Norges "California"? Der de vellykkede og velbeslåtte trakter til? Var vel sånn før hvertfall. Du får gripe muligheten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg