Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Komplett.no <3

 

Handler sjelden/aldri noe annet sted. Tho..unntaket må være ny TV fra Elkjøp men det straffet seg med en gang. Betalte, gikk for å hente, ble sendt til reserverlageret 150m unna, guess what, de solgte meg en TV som de faen ikke hadde på lager en gang uten å si ifra. Dette var lørdag, ny leveringsdato mandag men slik gikk det ikke så..kommer den ikke i løpet av uka så kommer jeg til å kreve en form for kompensasjon.

 

Lønner seg sjelden å bryte mønster..komplett gir service iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg kom på jobb i formiddag (jeg regner formiddagen som å starte 9:00), fikk jeg utlevert en bok og bedt om å lese litt i den, siden jeg er den som leser hurtigst på bygget, for så å skrive en anmeldelse av den.

Det tok 9 timer, men jeg ble ferdig med boka, samt anmeldelsen, skrev en sak om årets farge, laget noe instagram-ræl, en Vær-Sjur, en morgenprat og et filmtips.

 

Litt sliten og lei, men i beste fall får jeg min første ordentlige helside i avisa. På noe annet enn personalia-delen eller sistesiden.

 

e:

 

 

God idé. Sendte ivei en mail.

Kan jeg spørre hvorfor du lurer på ilderprisene for 1983? haha.

 

 

Fått en del spørsmål inn til Jabb-Sjur.

 

 


Nei, men da har jeg da vel ikke smakt det. Går vel ikke rundt å kjenner til Rissværinger i hytt og gevær. Og jeg som var skikkelig spent på om det var kommet en overraskelse fra Reins Kloster nå. Det håndtverket har ikke imponert, for å si det sånn.

 

 

Vet aldri. Hadde jo vært interessant om du hadde prøvd det.

 

e: Fikk svar fra ilder.no. Det var det rareste spørsmålet de hadde fått inn, og de visste dessverre ikke svaret, men i disse dager koster det 3500 kr for en.

Endret av Datasmurf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nei, men da har jeg da vel ikke smakt det. Går vel ikke rundt å kjenner til Rissværinger i hytt og gevær. Og jeg som var skikkelig spent på om det var kommet en overraskelse fra Reins Kloster nå. Det håndtverket har ikke imponert, for å si det sånn.

 

 

Vet aldri. Hadde jo vært interessant om du hadde prøvd det.

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...