b-real Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Komplett.no <3 Handler sjelden/aldri noe annet sted. Tho..unntaket må være ny TV fra Elkjøp men det straffet seg med en gang. Betalte, gikk for å hente, ble sendt til reserverlageret 150m unna, guess what, de solgte meg en TV som de faen ikke hadde på lager en gang uten å si ifra. Dette var lørdag, ny leveringsdato mandag men slik gikk det ikke så..kommer den ikke i løpet av uka så kommer jeg til å kreve en form for kompensasjon. Lønner seg sjelden å bryte mønster..komplett gir service iallefall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg er sliten og lei. Tittentei Snart helg. Hjelper ikke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Komplett.no <3 Ja. Komplett og NetonNet har jeg også alltid hatt bra erfaring med. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Komplett er dyrt, men tar det igjen på servicen 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Da jeg kom på jobb i formiddag (jeg regner formiddagen som å starte 9:00), fikk jeg utlevert en bok og bedt om å lese litt i den, siden jeg er den som leser hurtigst på bygget, for så å skrive en anmeldelse av den. Det tok 9 timer, men jeg ble ferdig med boka, samt anmeldelsen, skrev en sak om årets farge, laget noe instagram-ræl, en Vær-Sjur, en morgenprat og et filmtips. Litt sliten og lei, men i beste fall får jeg min første ordentlige helside i avisa. På noe annet enn personalia-delen eller sistesiden. e: God idé. Sendte ivei en mail. Kan jeg spørre hvorfor du lurer på ilderprisene for 1983? haha. Fått en del spørsmål inn til Jabb-Sjur. Nei, men da har jeg da vel ikke smakt det. Går vel ikke rundt å kjenner til Rissværinger i hytt og gevær. Og jeg som var skikkelig spent på om det var kommet en overraskelse fra Reins Kloster nå. Det håndtverket har ikke imponert, for å si det sånn. Vet aldri. Hadde jo vært interessant om du hadde prøvd det. e: Fikk svar fra ilder.no. Det var det rareste spørsmålet de hadde fått inn, og de visste dessverre ikke svaret, men i disse dager koster det 3500 kr for en. Endret 7. januar 2015 av Datasmurf 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Det var det rareste spørsmålet de hadde fått innBombe... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Skulle tro folk hadde stilt dem rarere spørsmål. Jeg kommer på mange. De fleste av seksuell natur. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Ser ut som "dust"in inne ikke svarer folk på facebook sia heller . Jaja, de går lukt vekk. Kjøpte meg Nvidia shield hvor det skulle fulge med controller. Ikke så kult å ikke få kontrolleren når det sto at den skulle fulge med. Endret 7. januar 2015 av Rolf_X Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Japp, doc bær snickers og twist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Selskapet de endte opp sammen med har jeg erfaring fra på bedriftssiden. Kort fortalt, de får ikke pengene mine mer. Hvilket selskap er det snakk om? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ganske nylig, men nevner ikke navn. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ganske nylig, men nevner ikke navn. Norsk datasenter ? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Nei, men da har jeg da vel ikke smakt det. Går vel ikke rundt å kjenner til Rissværinger i hytt og gevær. Og jeg som var skikkelig spent på om det var kommet en overraskelse fra Reins Kloster nå. Det håndtverket har ikke imponert, for å si det sånn. Vet aldri. Hadde jo vært interessant om du hadde prøvd det. Godt poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Elvis ville fyllt 80 år i dag...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 http://news.yahoo.com/police-girl-5-dies-being-thrown-florida-bridge-083855580.html Blir nok neppe kåret til "årets pappa" han der....... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Elvis ville fyllt 80 år i dag...... Jepp. Derfor er dette Elvis-uke i Vær-Sjur, hvor jeg skriver om 21 av låtene hans med spillelister og det hele. Lurer på om jeg må ut og kjøpe loff, banan, peanøttsmør og bacon for å lage sandwich senere i dag også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Ja har du ikke fått hjerteinfarkt før gjør du det hvertfall da. Endret 8. januar 2015 av Bytex 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 mhm, husker jeg rett om jeg sier at det tidligere var forbudt å poste bilder av Muhammed (profeten) på forumet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hold politikk og religionen der de hører hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Skulle ønske Iron Sheik fikk gi de derre terrorist-jyplingene en oppstrammer > : ( Endret 8. januar 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg